۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۷
برپایی ۷ نمایشگاه بهاره برای عرضه کالاهای مورد نیاز مردم در تهران
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران خبر داد؛

برپایی ۷ نمایشگاه بهاره برای عرضه کالاهای مورد نیاز مردم در تهران

تهران- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از برپایی ۷ نمایشگاه بهاره برای عرضه کالاهای مورد نیاز مردم در استان تهران خبر داد و گفت: در استان تهران نیز به تناسب جمعیت حداقل یک نمایشگاه برپا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار بازار، یدالله صادقی ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه از اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز سال ۱۳۹۹ و روزهای پایانی سال جاری خبر داد و اظهار داشت: این طرح از ابتدای اسفند ماه آغاز و تا ١۵ فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

صادقی افزود: در طرح بازرسی نظارت که به صورت مشترک و هماهنگ با اصناف و ادارات کل تعزیرات حکومتی در سطح استان تهران انجام می‌شود، کلیه مبادی تامین و نگهداری کالا و شبکه توزیع کالا را مورد بازرسی قرار می‌دهیم تا از تجمیع و احتکار کالا جلوگیری‌ شود و کالاها به بازار عرضه شوند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با اشاره به اینکه سامانه ۱۲۴ که به صورت تلفنی برای رسیدگی به شکایت و گزارش‌های مردمی وجود دارد گفت: سامانه‌های دریافت شکایت‌های حضوری ما در ادارات صنعت، معدن و تجارت در سطح استان، ادارات تعزیرات در سطح استان، در اتحادیه‌های صنفی و اتاق‌های اصناف استان آماده دریافت شکایت و رسیدگی در ایام طرح به شکل خارج از نوبت هستند.

وی در ادامه از برگزاری 7 نمایشگاه بزرگ در استان تهران برای عرضه مستقیم کالاهای مورد نیاز مردم در ایام پایان سال و ایام شب عید خبر داد و عنوان داشت: در مناطق مختلف تهران، هفت نمایشگاه و در استان‌ نیز به تناسب جمعیت حداقل یک نمایشگاه در شهرستان های استان‌ برپا خواهد شد.

کد خبر: ۵٬۷۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha