۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۶
تعرفه خدمات آب روستایی با ادغام شرکت های آب و فاضلاب تغییر نمی کند
معاون برنامه ریزی شرکت آب و فاضلاب کشور:

تعرفه خدمات آب روستایی با ادغام شرکت های آب و فاضلاب تغییر نمی کند

ساری - معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: هیچ تغییری در نرخ خدمات و بهای آب روستاها با ادغام آب و فاضلاب شهری و روستایی صورت نمی گیرد.

به گزارش خبرنگار بازار، مسعود خشایی عصر دوشنبه در مراسم معارفه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران اظهار داشت: امیدواریم با سیاست های اتخاذ شده میزان رضایتمندی از شرکت های آب و فاضلاب با یکپارچگی خدمات رشد یابد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تمامی شهرها و ۷۷ درصد جمعیت روستایی استان دارای آب آشامیدنی و بهداشتی هستند، گفت: در حوزه فاضلاب، میانگین برخورداری استان مازندران از طرح های فاضلاب بهداشتی در مقایسه با کشور پایین است.

خشایی یاداور شد: با اشاره به اهمیت استان مازندران و شمار بالای مسافران و گردشگران، باید با تامین منابع مالی شمار شهرهای برخوردار از طرح های فاضلاب بهداشتی را ارتقاء بخشیم.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت آب و فاضلاب کشور با اشاره به کاهش هزینه های دولت با اجرای طرح ادغام شرکت های آب و فاضلاب گفت: بخشی از وابستگی های دولتی با اجرای این طرح کاهش می یابد و این طرح به پویایی شرکت کمک خواهد کرد.

خشایی با اظهار اینکه تمامی پست های سازمانی به حداقل خواهد رسید، تصریح کرد: با یکپارچگی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی نرع خدمات و بهای آب در روستاها تغییر نمی کند و هزینه آب شرب و ترفه ها طبق مصوبات موجود ادامه می یابد و تغییر نخواهد کرد.

معاون امور اقتصادی شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: در ساختار طراحی شده، نرخ خدمات و انشعاب در روستاها هیچ تغییری نمی کند و اضافه نمی شود.

کد خبر: ۵٬۷۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha