۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰
محرومیت میلیون‌ها آمریکایی از حقوق بیکاری
«سی ان ان» گزارش داد

محرومیت میلیون‌ها آمریکایی از حقوق بیکاری

یک موسسه دیده بان دولتی در آمریکا اعلام کرد، میلیون‌ها بیکار در این کشور حقوق کامل بیکاری خود را دریافت نمی‌کنند.

 به گزارش بازار، شبکه خبری سی ان ان در پایگاه اینترنتی خود در تحلیلی به قلم تامی لوبی نوشت: به گفته یک موسسه دیده بان دولتی در آمریکا، در اکثر ایالات، به جای آن که بر اساس میزان درآمد سابق متقاضیان به آن‌ها حقوق بیکاری پرداخت کنند، حداقل حقوق را به آن‌ها پرداخت کرده اند و باید مابه التفاوت آن را بپردازند.

دیوان محاسبات آمریکا نیز در گزارشی اعلام کرد، در گزارش هفتگی وزارت کار آمریکا برآورد دقیقی از تعداد آمریکایی‌هایی که خواستار دریافت حقوق بیکاری در طی شیوع ویروس کرونا شده اند، ارائه نمی‌شود.

شبکه خبری سی ان ان افزود، این تضییع حق در برنامه موقت کمک به بیکاران در دوران شیوع ویروس کرونا صورت گرفته است، برنامه‌ای که کنگره بهار گذشته برای کمک به افراد خود اشتغال، افراد دارای مشاغل آزاد، پیمانکاران مستقل و کسانی که مشاغلشان تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفته است، آن را تدوین کرد.

برنامه کمک به بیکاران در زمان شیوع کرونا از همان ابتدا، مسیر دشواری داشته و در معرض تقلب بوده است.

در گزارش سی ان ان آمده است که ارائه اطلاعات درست، بسیار مهم است، زیرا قانونگذاران باید در هفته‌های آینده درباره تمدید برنامه‌های کمک به بیکاران تصمیم گیری کنند. برنامه کمک به بیکاران در زمان شیوع این بیماری همه گیر تا پایان سال منقضی می‌شود و در نتیجه، بر اساس ارزیابی بنیاد قرن، ۱۲ میلیون آمریکایی بیکار تحت تاثیر آن قرار خواهند گرفت.

در حالی که ایالات متحده همچنان با تأثیرات منفی اقتصادی ناشی از پاندمی کرونا دست‌وپنجه نرم می‌کند، تعداد آمریکایی‌هایی که این هفته برای اولین بار درخواست حمایت از بیکاری خود را ثبت کرده‌اند بیش از آن‌چه انتظار می‌رفت افزایش یافت.

کد خبر: ۵۷٬۷۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha