۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
مدیر عامل زرین پال به یک سال حبس محکوم شد! | امیری دوباره فردا به دادگاه می رود
به اتهام خیانت در امانت

مدیر عامل زرین پال به یک سال حبس محکوم شد! | امیری دوباره فردا به دادگاه می رود

پس از اینکه اوایل آبان ماه مدیرعامل آپارات به دلیل آپلود یک ویدئو در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی مقیسه به ۱۰ سال حبس محکوم شد؛ اینبار مدیر عامل زرین پال نیز با انتشار توییتی از محکوم شدن به یک سال حبس خبر داد!

مژده باقری؛ بازار : مدیرعامل پرداخت یار زرین پال با انتشار توییتی در صفحه شخصی خود در این خصوص نوشت: « ۱۷ سال از تصویب قانون تجارت الکترونیکی میگذرد؛ ۱۰ سال هست که حداقل خودم میگویم که کسب و کار ما چی هست؟ تهش به اتهام خیانت در امانت  و با عنوان متواری در شرایط سخت اقتصادی و تحریم محکوم به یک سال زندان شده‌ام. دیگه کسی با من در مورد امید به بهتر شدن اوضاع صحبت نکنه!» 

 براساس حکم شعبه ۱۰۰ دادگاه کیفری دو شهرستان همدان تحت اتهام خیانت در امانت به تحمل یک سال حبس تعزیری محکوم شده است.   

 براساس آنچه در حکم شعبه ۱۰۰ دادگاه کیفری دو شهرستان همدان برای مصطفی امیری نوشته شده اوبه  اتهام خیانت در امانت به تحمل یک سال حبس تعزیری محکوم شده است.

آنطور که در این حکم آمده رأی دادگاه علیه مدیرعامل زیرپال به صورت غیابی صادر شده و به مدت ۲۰ روز پس از ابلاغ واقعی قابل واخواهی در آن دادگاه و سپس بعد از آن به مدت ۲۰ روز قابل تجدیدنظر خواهی است.  

روابط عمومی زرین پال در گفتگو با خبرنگار بازار و در رابطه با ماجرا گفت: فردا قرار است دادگاه برگزار شود و  منتظر نتیجه دادگاه هستیم.»

شایان ذکر است در این رابطه اوایل آبان ماه نیز.  مدیرعامل آپارات به دلیل آپلود یک ویدئو در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی مقیسه به ۱۰ سال حبس محکوم شد.

کد خبر: ۵۷٬۷۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha