۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹
بیشترین صف مقابل جایگاه های CNG مربوط به ساری و بابل است
مدیر شرکت پخش فراورده های نفتی مازندران - ساری:

بیشترین صف مقابل جایگاه های CNG مربوط به ساری و بابل است

ساری - مدیر شرکت پخش فراورده های نفتی مازندران - ساری گفت: بیشترین صف و شلوغی جایگاه های گاز برای سوخت خودروها مربوط به بابل و ساری است.

سبحان رجب پور در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه بیشتر شلوغی و صف در جایگاه های سی ان جی استان مربوط به ساری و بابل است، اظهار داشت: دو جایگاه در ساری برای رفع مشکلات در آینده نزدیک احداث می شود.

وی با اظهار اینکه شلوغی جایگاه ها در استان مربوط به بازه زمانی خاص است از رانندگان به ویژه تاکسیرانان خواست تا مدیریت لازم برای پیشگیری از تشکیل صف های طولانی سوخت داشته باشند.

وی با بیان اینکه با افزایش قیمت بنزین، مصرف گاز طبیعی برای سوخت خودروها در جایگاه های سی ان جی افزایش یافته است، ادامه داد: جایگاه های سی ان جی قبل از اجرای طرح افزایش قیمت در حال زیان دهی بودند و خوشبختانه اکنون این مسئله جبران شده است.

مدیر شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه ساری با بیان اینکه  استعلام های موردنیاز از سوی محیط زیست و راهداری برای ساخت جایگاه های سی ان اجی باید تکمیل شود، تصریح کرد: این شرکت محدودیتی برای سرمایه گذاری در زمینه جایگاه های سوخت و سی ان جی نیست.

رجب پور یادآور شد: این شرکت برای احداث جایگاه سی ان جی در داخل شهر نیز محدودیتی ندارد و پس از اخذ استعلام های لازم از دستگاه متولی اجرای طرح بلامانع خواهد بود.

کد خبر: ۵٬۷۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha