۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹
نگاه مردمی برای استقبال از تولید خودروهای مدرن و ارزان قیمت
رییس گروه اقتصادی معاونت بررسی دفتر مقام معظم رهبری تأکید کرد

نگاه مردمی برای استقبال از تولید خودروهای مدرن و ارزان قیمت

آقامحمدی، رییس گروه اقتصادی معاونت بررسی دفتر مقام معظم رهبری تصریح کرد: نگاه مردمی و اقتصادی به تولید خودروهای مدرن سبب استقبال طیف گسترده ای از مردم از خودروهای داخلی خواهد شد.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، علی آقامحمدی در نشست مشترک با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزیر صمت که در خصوص بررسی طرح تولید خودروی مدرن و اقتصادی برگزار شد، افزود: برای تولید و خودروهای ارزان و مدرن باید تمامی دستگاه‌های مرتبط تعامل داشته باشند و مشکلات پیش پای خودروسازان در این طرح برداشته شود.

وی با تاکید بر ضرورت ایجاد فضای رقابتی برای اجرای این طرح بیان کرد: خودروسازان دولتی و بخش خصوصی باید در کنار هم این طرح را جلو ببرند.

رییس گروه اقتصادی معاونت بررسی دفتر مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه گفت: انطباق با قیمت های جهانی نیز نکته حائز اهمیتی است که سبب ورود خودروهای تولیدی کشورمان به بازارهای رقابتی دنیا خواهد شد.

آقامحمدی ادامه داد: توجه به استانداردهای نوین و روز دنیا در تولید خودرو ها و پلتفرم های ایجاد شده بسیار مهم است.

وی همچنین در پایان تصریح کرد: در واقع خودروی داخلی بی‌کیفیت سبب ورود خودروسازان خارجی به کشورمان شده است که در اجرای خودروی مدرن و اقتصادی باید نگاه ویژه ای به کیفیت شود.

شایان ذکر است که در این جلسه با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و مععاون علمی و فناوری رییس جمهور، طرح تولید خودروی مدرن و اقتصادی از سوی معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری با ورود به عمق داخلی سازی بیشتر، توجه به تاب آوری و پلتفرم های مشترک با استفاده از ظرفیت دو خودروساز بزرگ کشورمان(ایران خودرو و سایپا) و همچنین بخش خصوصی مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر: ۵۷٬۴۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha