۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
تعلیق کارت‌های بازرگانی منجر به تعطیلی صادرات از خراسان شمالی شد
رئیس اتاق بازرگانی خراسان شمالی:

تعلیق کارت‌های بازرگانی منجر به تعطیلی صادرات از خراسان شمالی شد

بجنورد- رئیس اتاق بازرگانی خراسان شمالی گفت: تعلیق کارت‌های بازرگانی منجر به تعطیلی صادرات در استان شده که نیازمند تدابیر ویژه مسئولان کشوری است.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی خراسان شمالی، سعید پور آبادی، با اشاره به مشکلات صادرکنندگان در امر تعلیق کارت‌های بازرگانی، اظهار داشت: در استان خراسان شمالی ۱۱۰ کارت بازرگانی معتبر وجود دارد که از این تعداد  ۲۸ کارت بازرگانی در استان فعال هستند.

وی ادامه داد: از تعداد کارت های بازرگانی فعال در استان ۱۳ کارت بازرگانی تعلیق شده است.

رئیس اتاق بازرگانی خراسان شمالی افزود: در این رابطه  بخش خصوصی استان تفاهم‌نامه‌ای با سازمان توسعه  تجارت ایران در ۹ بند، باهدف حمایت و تسهیل در فرایند صادرات تجار و بازرگانان  استان در بخش‌های مختلف امضاء کرده است.

پور آبادی ادامه داد: تأسیس اولین مرکز و مدرسه صادراتی کشوردراستان، حمایت از تأسیس و ایجاد خوشه‌های صادراتی و شرکت‌های مدیریت صادرات، حمایت از توسعه و ایجاد شرکت‌های حمل‌ونقل صادراتی زیرساخت‌های لجستیک با رویکرد توسعه صادرت به بازار کشورهایی همسایه، بررسی امکان‌سنجی و اجرای طرح احداث پایانه صادراتی با رویکرد اجرای طرح‌های نوآوری،سورتینگ و بسته‌بندی انواع محصولات تولیدی استان را ازجمله بندهای این تفاهم‌نامه هستند.
 

کد خبر: ۵۷٬۴۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha