۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴
۲.۷ هزار پرونده تخلف صنفی و خدماتی در تعزیرات حکومتی زنجان تشکیل شد
مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان:

۲.۷ هزار پرونده تخلف صنفی و خدماتی در تعزیرات حکومتی زنجان تشکیل شد

زنجان- ممیزی، مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان گفت: طی هشت ماه امسال دو هزار و ۶۸۵ فقره پرونده تخلف صنفی و خدماتی در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شده است.

مرتضی ممیزی در گفتگو با خبرنگار بازار به آمار پرونده های تشکیل شده در تعزیرات حکومتی زنجان اشاره کرد و گفت: طی هشت ماه  امسال دو هزار و ۶۸۵ فقره پرونده تخلف صنفی و خدماتی در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شده است.

وی اظهار کرد: تعداد پرونده های تخلف صنفی و خدماتی تشکیل شده در تعزیرات حکومتی استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از هفت درصد افزایش دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان، گفت: جریمه این تعداد پرونده تخلف صنفی و خدماتی بیش از ۲۴ میلیارد تومان است. 

ممیزی با بیان اینکه تمام بازرسین و روسای شعب تعزیرات حکومتی استان زنجان در آماده باش هستند، تاکید کرد: طی هشت ماه امسال بیشترین تخلفات مربوط به گران فروشی و عدم صدور فاکتور بوده است. 

وی با بیان اینکه تعزیرات حکومتی زنجان با هر گونه گرانفروشی و افزایش قیمت کالا  مقابله کرده و با متخلفین برخورد می کند، ابراز داشت:  از شهروندان تقاضا می شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف با سامانه ۱۲۴ تماس بگیرند. 

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان گفت: طی سالجاری هم تعزیرات حکومتی استان از انبارهای کالا و خدمات  بازرسی های محسوس و نامحسوسی داشته است. 

ممیزی تصریح کرد: طی این بازه زمانی تخلفات در بخش بهداشت هم نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیشتر شده و شرایط کرونایی این تخلفات را تشدید کرده است.

کد خبر: ۵۷٬۴۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha