۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳
کاهش ۵۱ درصدی مصرف بنزین با اجرای محدودیت های کرونایی در استان همدان
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان:

کاهش ۵۱ درصدی مصرف بنزین با اجرای محدودیت های کرونایی در استان همدان

همدان - روستایی؛ مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از کاهش ۵۱ درصدی مصرف بنزین با اجرای محدودیت های کرونایی در استان همدان خبر داد.

امین روستایی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه در سایه اعمال محدودیت های کرونایی شاهد کاهش مصرف بنزین و نفتگاز در نخستین هفته آذرماه بودیم، گفت: مصرف فرآورده های نفتی بنزین و گازوئیل نیز کاهش چشمگیری داشت.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان افزود: با توجه به تصمیمات ستاد مدیریت مبارزه با همه گیری کرونا در اولین هفته آذرماه جاری شاهد کاهش ترددها و مراجعه به جایگاه های عرضه سوخت استان همدان بودیم.

وی افزود: مقایسه مصرف بنزین و نفتگاز از یکم تا ششم آذرماه ۹۹ در مقایسه با همین مدت در سال ۹۸ از رشد منفی یک درصدی نفتگاز در کمترین نرخ تا کاهش ۵۱ درصدی بنزین در بالاترین پیک منفی متغیر است.

امین روستایی ضمن دعوت از شهروندان برای مراجعه به جایگاه های سوخت رسانی در بازه زمانی اعلام شده مجاز، عنوان کرد: فرآورده بنزین در کمترین نرخ مصرف به منفی ۱۶ و بالاترین نرخ آن به منفی ۵۱ درصد رسید.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان در مورد میزان مصرف نفتگاز (گازوییل) نیز گفت: این فرآورده در کمترین میزان مصرف از منفی یک درصد تا منفی ۲۰ درصد در اولین هفته از آذرماه جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل متغیر بوده است.

کد خبر: ۵۷٬۴۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha