۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴
برف و کولاک راه ارتباطی ۵۳روستای زنجان را مسدود کرد
مسئول مرکز مدیریت راه‌های زنجان:

برف و کولاک راه ارتباطی ۵۳روستای زنجان را مسدود کرد

زنجان- محمدی، مسئول مرکز مدیریت راه‌های زنجان گفت: با توجه به بارش برف و وقوع کولاک راه ارتباطی ۵۳ روستای استان مسدود شده است.

محمد محمدی در گفتگو با خبرنگار بازار، به وضعیت راه‌های ارتباطی روستایی در زنجان اشاره کرد و گفت: در موج دوم بارش برف و وقوع کولاک راه ارتباطی ۱۲۲ روستا در استان مسدود ولی با تلاش راهداران راه ارتباطی ۶۹ روستا بازگشایی شده است. 

وی با بیان اینکه راهداران با تمام توان و تلاش در حال بازگشایی راه‌های ارتباطی مسدود هستند، اظهار کرد: در حال حال حاضر راه ارتباطی ۵۳ روستا همچنان مسدود است. 

مسئول مرکز مدیریت راه‌های زنجان با بیان اینکه بیشترین راه‌های ارتباطی مسدودی مربوط به شهرستان‌های زنجان،سلطانیه و ماهنشان است، گفت:  بیش از ۵۰۰ راهدار در تمام جاده های استان حضور دارند و خدمات لازم را به مسافران ارائه می دهند. 

محمدی با بیان اینکه ۳۲ راهدارخانه در زنجان برای طرح زمستانی فعال است، تاکید کرد: بارش ها تا روز سه شنبه در استان تداوم دارد و لذا از مردم درخواست می شود از سفرهای غیر ضروری خود داری کرده و در منزل بمانند. 

جاده‌های زنجان در احاطه مه غلیظ
معاون راهداری زنجان نیز در این گفتگو به وضعیت جاده‌های استان اشاره کرد و گفت: با توجه به بارش باران و برف، مه غلیظ در تمام جاده‌ها حاکم شده و دید به ۱۰۰ متر رسیده است. 

جوادیوسفی اظهار کرد: همچنین مه غلیظ در گردنه های کوهستانی استان بسیارمحسوس است و رانندگان به هیچ وجه در این محورها تردد نکنند چرا که در چنین مواقعی احتمال وقوع تصادف بسیار زیاد است. 

وی گفت: مه غلیظ موجب کاهش دید افقی رانندگان برون شهری استان شده  و رانندگان آ استانه دید خود را تقویت کنند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان با ابراز اینکه با توجه به بارش باران و برف، سطح جاده ها در استان بسیار لغزنده و یخبندان و استفاده از زنجیر چرخ ضروری است و رانندگان حتما خودرو خود را به تجهیزات ایمنی و گرمایشی مجهز کنند، افزود: راهداران برای ارائه خدمات در جاده ها حضور فعالی دارند و تاکنون مشکل خاصی رخ نداده است.

کد خبر: ۵۷٬۳۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha