۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
مدیرعامل شرکت «کشت و صنعت مغان» بومی باشد
تاکید نماینده مردم اردبیل در مجلس:

مدیرعامل شرکت «کشت و صنعت مغان» بومی باشد

اردبیل- نماینده مردم اردبیل، سرعین، نیر و نمین در مجلس گفت: هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت «کشت و صنعت مغان» باید از بین نیروهای توانمند بومی و متخصص انتخاب شود و در این زمینه بررسی‌های لازم مبنای کار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار بازار، صدیف بدری ظهر شنبه در دیدار با برخی مسئولان اردبیل اظهار داشت: در راستای حمایت از بخش کشاورزی استان و نیز توسعه آن به عنوان یک پیش نیاز توسعه اقتصادی نیاز است تا از ظرفیت‌های موجود به نحو احسن استفاده شود.

وی با اشاره به این که پیگیری مسائل کشاورزان از طریق وزیر جهاد کشاورزی مبنای کار قرار گرفته است، بیان کرد: در این زمینه حل مشکلات تهیه بذر گندم و جو و نیز کود مورد نیاز کشاورزان مبنای کار است و به دنبال تأمین کمبود تراکتور مورد نیاز برای استان هستیم.

نماینده مردم اردبیل، سرعین، نیر و نمین در مجلس ادامه داد: با توجه به این که کشاورزان استان با دغدغه‌ها و مشکلات معیشتی مواجه هستند و در تأمین برخی مواد اولیه و تجهیزات و ماشین‌آلات کشاورزی عاجز مانده‌اند بنابراین سهمیه تخصصی به استان تخصیص داده می‌شود.

بدری تصریح کرد: تهیه نقشه و اجرای ۴ هزار هکتار از اراضی کشاورزی نیز از موضوعاتی بود که در مجلس دهم تصویب نهایی شده بود که به همین منظور نیز پیگیری‌های لازم انجام یافته تا هر چه سریع‌تر محقق شود و بتوانیم به تمامی اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

وی اظهار کرد: در راستای انتخاب پیمانکار و شروع عملیات اجرایی آبیاری نوین پایاب نئور اردبیل نیز در سفر رئیس‌جمهور قول مساعد تا پایان امسال داده شده بود که از طریق اعتبارات ملی محقق شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس افزود: در راستای انتخاب مدیرعامل کشت و صنعت مغان نیز باید انتخاب هیئت مدیره و مدیرعامل از بین نیروهای توانمند بومی و متخصص باشد و در این زمینه بررسی‌های لازم باید مبنای کار قرار گیرد.

کد خبر: ۵۷٬۲۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha