۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲
۸۲ درصد تعهدات اشتغال قزوین در بخش کشاورزی محقق شد
معاون سازمان جهاد کشاورزی قزوین:

۸۲ درصد تعهدات اشتغال قزوین در بخش کشاورزی محقق شد

قزوین- معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: با ایجاد بیش از سه هزار شغل جدید تاکنون ۸۲ درصد تعهدات اشتغال سال جاری این دستگاه محقق شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، حمیدرضا تبسمی اظهار داشت:  از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه، سه هزار و ۱۷۶ فقره شغل در بخش های مختلف کشاورزی قزوین ایجاد شده که معادل ۸۲ درصد تعهدات اشتغال امسال در این حوزه بوده است.

وی یادآور شد: میزان تعهد و اشتغال پیش بینی بخش کشاورزی استان قزوین در سال جاری سه هزار و ۸۴۸ شغل بوده است.

تبسمی به آمار شهرستانی شغل‌های ایجاد شده در بخش کشاورزی نیز اشاره کرد و گفت: تعهدات اشتغال در شهرستان البرز ۳۱۰ مورد بود که به طور کامل و ۱۰۰ درصد محقق شد.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی قزوین ادامه داد: تعهدات اشتغال در شهرستان های آوج و آبیک نیز به ترتیب ۱۹۲ و ۴۶۰ نفر بود که با اشتغالزایی برای ۱۷۴ و ۴۰۴ نفر به ترتیب ۹۰.۶ و ۸۷.۸ درصد تعهدات این شهرستان ها محقق شده است.

وی همچنین از تحقق ۸۵.۸ و ۹۵.۳ درصدی تعهدات اشتغال کشاورزی در شهرستان های قزوین و بوئین زهرا خبر داد و گفت: تعهد شغلی هر دو شهرستان ۹۶۲ نفر بود که در قزوین ۸۲۵ نفر و در بوئین زهرا ۸۲۱ نفر از این تعداد صاحب شغل شده اند.

معاون برنامه ریزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان اینکه ۶۶.۷ درصد تعهدات شغلی بخش کشاورزی در تاکستان نیز محقق شده است، افزود: تعهد شغلی این شهرستان ۹۶۲ و شغل های ایجاد شده نیز ۶۴۲ نفر بوده است.

تبسمی اظهار امیدواری کرد پیش از پایان سال جاری، تعهدات اشتغال بخش کشاورزی قزوین به طور کامل محقق شود.

کد خبر: ۵۷٬۲۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha