۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰
۵۳۳ فقره پرونده قاچاق کالا در زنجان تشکیل شد
مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان:

۵۳۳ فقره پرونده قاچاق کالا در زنجان تشکیل شد

زنجان- ممیزی، مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان گفت: طی هشت ماه امسال ۵۳۳ فقره پرونده قاچاق کالا تشکیل و از این تعداد ۵۱۹ پرونده مختومه شده است. 

مرتضی ممیزی در گفتگو با خبرنگار بازار به تعداد پرونده‌های وارده در هشت ماه سال جاری به تعزیرات حکومتی زنجان اشاره کرد و گفت: طی این بازه زمانی ۵۳۳ فقره پرونده قاچاق تشکیل و از این تعداد ۵۱۹ پرونده مختومه شده است. 

وی با بیان اینکه وصول جریمه این تعداد پرونده قاچاق بیش از ۶۶ میلیارد ریال بوده است، اظهار کرد: بیشترین کالای قاچاق کشف شده مربوط به پوشاک و سیگار بوده است. 

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان با بیان اینکه مقابله با قاچاق باید به جد مورد توجه قرار گیرد، گفت: قاچاق کالا باعث ایجاد اشتغال کاذب می شود. 

ممیزی از افزایش قاچاق کالا در زنجان طی هشت ماه امسال نسبت  به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و تاکید کرد: وظیفه ذاتی تعزیرات حکومتی رسیدگی به تخلفات اقتصادی در جامعه است. 

وی با بیان اینکه رسیدگی به تخلفات اعم از گران‌فروشی، کم‌فروشی، احتکار، عرضه خارج از شبکه و عدم رعایت قوانین نظام صنفی از وظایف تعزیرات حکومتی است، ابراز داشت: تعزیرات حکومتی زنجان صلاحیت رسیدگی به تخلفات اشخاص حقوقی و حقیقی را هم دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان گفت: برای  مقابله با قاچاق کالا باید سازمان صنعت، معدن و تجارت و نیروی انتظامی به جد تلاش کنند.

کد خبر: ۵۷٬۱۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha