۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۹
فروش اجباری کنجد روی نان‌ها ممنوع است/ برخورد قاطع با نانوایان متخلف
مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی مرکزی:

فروش اجباری کنجد روی نان‌ها ممنوع است/ برخورد قاطع با نانوایان متخلف

اراک- ملکی، مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی فروش اجباری کنجد روی نان‌ها را ممنوع دانست و از برخورد قاطع با نانوایان متخلف خبر داد.

غلامرضا ملکی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان این که فروش اجباری کنجد روی نان ها ممنوع است، اظهار داشت: با افرادی که بدون مصوبات تخلف کرده و اقدام به فروش اجباری کنجد روی نان  می کنند، به شدت برخورد می شود.

وی در مورد کیفیت پایین نان در برخی از نانوایی ها و گلایه های مردم گفت: نانوایی ها باید، دانش و مهارت خود در زمینه پخت نان را افزایش دهند و واقعا گلایه های مردم از کیفیت نان در برخی نانوایی ها صحیح و به جا است، اما این کیفیت پایین ربطی به آرد ندارد، چرا که در بسیاری از نانوایی ها با همین آرد مردم از کیفیت رضایت دارند.

ملکی آرد و گندم را زنجیره ای به هم پیوسته دانست و افزود: کیفیت گندم به طور کامل روی کیفیت آرد موثر خواهد بود و درصد بالایی از آرد در استان مرکزی از گندم های با کیفیت بالا تامین می شود.

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی با بیان این که دو هزار واحد نانوایی در استان مرکزی فعالیت دارند، گفت: این نانوایی ها ماهیانه ۱۲ هزار و ۵۰۰ تن آرد دریافت می کنند.

ملکی ذخایر آرد استان مرکزی را کافی دانست و گفت: تا پایان امسال مشکلی برای تامین آرد در استان مرکزی نداریم.

کد خبر: ۵۷٬۰۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha