۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳
بهره مندی ۲۱۹ روستای استان کرمانشاه از نعمت گاز طبیعی تا پایان سال
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه خبر داد

بهره مندی ۲۱۹ روستای استان کرمانشاه از نعمت گاز طبیعی تا پایان سال

کرمانشاه- مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه از بهره مندی ۲۱۹ روستای استان کرمانشاه از نعمت گاز طبیعی تا پایان سال خبر داد و گفت: ۷۷ درصد جمعیت روستایی استان کرمانشاه از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت گاز کرمانشاه، سیروس شهبازی با بیان اینکه هم اکنون ۹۹ درصد جمعیت شهری و ۷۷ درصد جمعیت روستایی استان کرمانشاه از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، گفت: در حال حاضر کار گازرسانی به ۴۶۵ روستا و سه شهر نوسود، ریجاب و شبکه داخلی شهر ازگله با اعتبار ۲۷۵ میلیارد تومان در دست اجراست.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال ۹۹ کار گازرسانی به ۲۱۹ روستا و شهر نوسود در استان کرمانشاه به پایان می‌رسد.

شهبازی با اشاره به اینکه اینکه تاکنون ۱۰ هزار و ۱۶۰ کیلومتر شبکه‌ گاز رسانی در استان کرمانشاه انجام شده است، بیان کرد: برنامه امسال افزودن یک هزار و ۲۲ کیلومتر شبکه گازرسانی بوده که در نیمه‌ نخست امسال ۵۳۹ کیلومتر آن انجام شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه همچنین تعداد مشترکان گاز استان را ۶۰۵ هزار مشترک اعلام کرد و گفت: امسال پذیرش ۳۰ هزار مشترک در برنامه‌ شرکت گاز استان بوده که در نیمه‌ نخست امسال ۹ هزار و ۷۵۰ مشترک پذیرش شده است.

کد خبر: ۵۷٬۰۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha