۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸
۱۷۰۰ تن میوه شب عید در کردستان توزیع می‌شود
رییس سازمان صمت کردستان:

۱۷۰۰ تن میوه شب عید در کردستان توزیع می‌شود

کردستان -  رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان از اجرای طرح تامین میوه شب عید از ۲۵ اسفند امسال خبرداد و گفت: یک هزار و ۷۰۰ تن میوه توزیع می‌شود.

محمد دره‌وزمی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: طرح تامین میوه شب عید از ۲۵ اسفند امسال تا ۱۵ فروردین سال آینده در بازار کردستان به اجرا درمی‌آید.

وی اضافه کرد: یک هزار و ۷۰۰ تن میوه شامل یک هزار و ۱۰۰ تن پرتقال و ۶۰۰ تن سیب درختی در این بازه زمانی در بازار استان توزیع می‌شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به اینکه میوه‌های شب عید در سردخانه‌های شهرهای سنندج، مریوان، سقز و قروه نگهداری می‌شود، افزود: اکیپ‌های بازرسی سازمان هم از اول اسفند امسال بر قیمت کالا و خدمات به طور جدی نظارت می‌کنند.

دره‌وزمی خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه‌ها و طرح‌های ما در ماه پایان سال به منظور ایجاد آرامش در بازار و تامین و توزیع مایحتاج و کالاهای اساسی برپایی نمایشگاه‌های بهاره است که هم اکنون در حال برنامه‌ریزی لازم در این خصوص هستیم.

وی یادآور شد: سامانه تلفنی ۱۲۴ به‌طور شبانه روزی برای دریافت شکایت، انتقادات، پیشنهادات و نظارت مردمی فعال است و شهروندان می‌توانند هر گونه تخلف اقتصادی در راستای عدم درج قیمت، صدور فاکتور، تقلب، گرانفروشی را از این طریق اعلام کنند.

کد خبر: ۵٬۷۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha