۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
راه ارتباطی ۶۰ روستای کردستان همچنان مسدود است
مدیرکل راهداری کردستان:

راه ارتباطی ۶۰ روستای کردستان همچنان مسدود است

کردستان- مدرس‌گرجی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: در حال حاضر راه ارتباطی ۶۰ روستای استان به‌دلیل بارش و کولاک برف همچنان مسدود است.

 محمدراشد مدرس گرجی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: به دنبال بارش برف از روز پنجشنبه هفته گذشته راه ارتباطی ۱۶۰ روستای شهرستان های سقز، بانه و دیواندره مسدود شد.

وی با اشاره به اینکه راه ارتباطی ۱۰۰ روستا با تلاش و همت راهداران و بهبود شرایط جوی بازگشایی شد، افزود: هنوز راه ارتباطی ۶۰ روستا که بیشتر آنها هم در محدوده شهرستان سقز واقع شدند، مسدود است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان اضافه کرد: اگر وضعیت کولاک برف فروکش کند تا پایان امروز مسیر ارتباطی تعداد روستای باقی مانده هم بازگشایی می شود.

مدرس گرجی با اشاره به اینکه از دیگر اقدامات راهداران در این روزهای برفی در جاده های استان رهاسازی خودروهای گرفتار دربرف است، یادآور شد: ۶۴۱ دستگاه خودرو گرفتار در برف در این دو روز رهاسازی شده و ۴۰ نفر هم در راهدارخانه ها اسکان داده شدند.

وی به میزان برف روبی جاده های استان اشاره کرد و گفت: طی این دو روزی که شاهد بارش برف در شهرستان های شمالی استان بودیم ۱۰ هزار و ۸۵۴ کیلومتر از محورهای شهری و روستایی برف روبی شدند.

کد خبر: ۵۷٬۰۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha