۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶
۷۵ هزار هکتار از اراضی ملی استان همدان سند تک برگی دارند
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان:

۷۵ هزار هکتار از اراضی ملی استان همدان سند تک برگی دارند

همدان - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان گفت: در حال حاضر ۷۵ هزار هکتار از اراضی ملی استان همدان سند تک برگی دارند.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان؛ اسفندیار خزائی با اشاره به اهمیت زیست محیطی منابع طبیعی در حفظ آب و خاک و تاکید بر اجرای کامل طرح کاداستر در اراضی ملی، گفت: حفظ و حراست از اراضی ملی از جمله سیاست‌های راهبردی مجموعه منابع طبیعی است و اجرای کامل طرح کاداستر هدف محوری این دستگاه در سال جهش تولید است.

وی افزود: اجرای طرح کاداستر مانع از دست اندازی و تجاوز سودجویان به عرصه‌های ملی و هرگونه سوء استفاده در تصرف و تعرض به منابع طبیعی می شود، بنابراین اجرای این طرح یکی از اولویت های مهم در استان همدان است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان افزود: بیش از ۹۵ درصد از عرصه‌های طبیعی استان همدان دارای سند مالکیت هستند و تاکنون برای ۷۵ هزار هکتار از اراضی ملی در استان همدان سند تک برگی صادر شده است.

خزائی ادامه داد: در راستای اجرای قانون جامع کاداستر اراضی ملی از ابتدای سال جاری تاکنون اسناد تک برگ برای ۶۸ هزارهکتار از اراضی ملی و دولتی استان همدان صادر شده و برای تهیه نقشه های کاداستر بیش از ۱۶۰ هزار هکتار از اراضی ملی استان نیز در حال انعقاد قرارداد با شرکت های مشاور هستیم.

کد خبر: ۵۶٬۹۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha