۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
بنگاه‌های صنعتی و معدنی بوشهر وارد بازار سرمایه شوند
معاون صمت بوشهر:

بنگاه‌های صنعتی و معدنی بوشهر وارد بازار سرمایه شوند

بوشهر- معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت بوشهر گفت: بنگاه‌های صنعتی و معدنی بوشهر وارد بازار سرمایه شوند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر، حسن بحرینی افزود: توسعه تأمین مالی تولید از طریق بازار سرمایه یکی ازمحورهای اصلی برنامه‌های ابلاغی رئیس جمهور در سال ۹۹ به وزرای اقتصادی دولت بوده و اجرای این مهم یکی از برنامه‌های وزارت صمت در سال جاری است.

بحرینی با اشاره به رشد سرمایه گذاری از طریق جذب نقدینگی جامعه به عنوان اهداف طرح توسعه تأمین مالی تولید از طریق بازارسرمایه خاطر نشان کرد: واحدهای تولیدی می‌توانند به منظور تأمین سرمایه در گردش و یا سرمایه ثابت پروژه‌های خود از مزایای استفاده از بازار بورس بهره مند شوند.

وی اضافه کرد: برخورداری از معافیت مالیاتی، سهولت و سرعت پذیرش و فعالیت‌های تبلیغی و اطلاع رسانی در قالب معرفی شرکت به آحاد جامعه از مزایای فراهم شدن بستر پذیرش صنایع کوچک و متوسط در فرابورس و بورس به شمار می‌‏رود.

معاون سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهرگفت: تولیدکنندگان داخلی با استفاده از ظرفیت بازار سرمایه قادر خواهند بود بخشی از سهام خود را در بورس عرضه و برای افزایش ظرفیت خطوط تولید و احداث کارخانجات جدید داخلی تأمین مالی ارزان قیمت داشته باشند.

کد خبر: ۵۶٬۹۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha