۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳
۴روستای زنجان از اینترنت پرسرعت بهره‌مند شدند
سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات زنجان:

۴روستای زنجان از اینترنت پرسرعت بهره‌مند شدند

زنجان- سرائی، سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات زنجان با بیان اینکه دو روستای دهستان سهرین و دو روستای دهستان قره پشتلو  به اینترنت پرسرعت مجهز شدند، گفت:در مجموع ۲۹۷ خانوار با دوهزار نفر جمعیت از این خدمت بهره‌مند شدند.

 حامد سرائی در گفت‌وگو با خبرنگار  بازار، با بیان اینکه پروژه های توسعه ای اینترنت پرسرعت برای روستاهای زنجان در حال انجام است، گفت: دو روستای دهستان سهرین و دو روستای دهستان قره پشتلو به اینترنت پرسرعت مجهز شدند. 

وی اظهار کرد: درمجموع در این چهار روستا ۲۹۷ خانوار با دوهزار نفر جمعیت از اینترنت پرسرعت بهره مند شدند. 

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات زنجان گفت: طی سه ماه آینده تعدادزیادی از روستاهای زنجان به اینترنت پرسرعت مجهز خواهند شد و دسترسی روستاها به این خدمت توسعه می یابد. 

سرائی با بیان اینکه کندی یک سامانه معیاری برای کندی اینترنت نیست، تاکید کرد: ابزارها و استانداردهای خاصی برای بررسی سرعت و پهنای اینترنت وجود دارد و در مجموع سامانه ها و ابزارهای مختلفی  برای معیار سرعت اینترنت لحاظ می شود. 

وی  با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۷۲درصد از روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان زنجان از اینترنت پرسرعت استفاده می کنند، ابراز داشت: اداره ارتباطات و فناوری اطلاعات استان برای دسترسی دانش آموزان به اینترنت برنامه ریزی لازم را کرده است. 

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات زنجان، با بیان اینکه اینترنت پرسرعت برای ۱۰۹ روستای بالای ۲۰ خانوار استان هم طراحی شده است، ابراز داشت: شهروندان زنجانی اگر در خطوط ارتباطی و اینترنت پر سرعت خود مشکلی داشتند می توانند با سامانه ۱۹۵ تماس حاصل کنند.

کد خبر: ۵۶٬۹۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha