۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲
۸ درصد مشترکان خانگی برق در همدان پرمصرف هستند
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان:

۸ درصد مشترکان خانگی برق در همدان پرمصرف هستند

همدان - جمشیدی؛ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: طبق بررسی ها در استان همدان از ۶۰۰ هزار مشترک خانگی حدود هشت درصد پرمصرف هستند.

شیرزاد جمشیدی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه با توجه به شیوع بیماری کرونا تمام خدمات شرکت توزیع برق در استان همدان به صورت غیرحضوری ارائه می‌شود؛ گفت: در صورتی که کار ستادی و اداری باشد بلافاصله پاسخ داده می‌شود و اگر نیاز به کار عملیاتی و مراجعه باشد بعد از مراجعه اکیپ‌های عملیاتی و انجام کار، به صورت سیستمی به مشترک اعلام می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان بابیان اینکه برای دسترسی آسان مردم به خدمات شرکت توزیع برق اپلیکیشن «برق من» در کشور طراحی و راه‌اندازی شد که تمام خدمات شرکت توزیع از طریق آن در دسترس همگان است، افزود: مشترکین به سه دسته کم مصرف، خوش مصرف و پرمصرف تقسیم می‌شوند که مشترکین کم مصرف از تخفیف ۱۰۰ درصدی هزینه برق مصرفی برخوردار می‌شوند.

وی گفت: مشترکین خوش مصرف نیز می‌توانند با رعایت الگوی مصرف خود را به رده کم مصرف‌ها برسانند و از تخفیف ۱۰۰ درصدی بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه در استان همدان از ۶۰۰ هزار مشترک خانگی حدود هشت درصد پرمصرف هستند، گفت: هدف از اجرای این طرح سوق دادن مشترکین خانگی به سمت رعایت الگوی مصرف است.

جمشیدی عنوان کرد: در حال حاضر ۱۸۰ هزار مشترک در گروه کم مصرف‌ها در استان همدان قرار دارند که قبوض برق آن از تخفیف ۱۰۰ درصدی برخوردار شده است.

وی اضافه کرد: ۳۶۶ هزار مشترک برق استان همدان نیز در گروه خوش مصرف‌ها هستند که با رعایت الگوی مصرف در ساعات اوج بار و مدیریت مصرف برق خود می‌توانند به رده کم‌مصرف‌ها رسیده و از تخفیفات این گروه بهره‎مند شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان اضافه کرد: استعلام برق امید و اینکه مشترکین جزوه گروه کم مصرف‌ها بوده و از تخفیفات بهره‌مند شده‌اند، نیز از طریق اپلیکیشن «برق من» در دسترس است.

جمشیدی  از ارائه ۴۰ خدمت شرکت توزیع برق استان همدان در اپلیکیشن «برق من» به صورت غیرحضوری خبر داد و عنوان کرد: امیدواریم مشارکت و همراهی مشترکین با نصب اپلیکیشن «برق من»، یاریگر ما در مدیریت و کنترل شیوع بیماری کرونا باشد.

کد خبر: ۵۶٬۹۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha