۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲
برخورد جزیره ای با تخلفات سبب کمبود شدید مرغ در استان تهران می شود
معاون صمت استان تهران:

برخورد جزیره ای با تخلفات سبب کمبود شدید مرغ در استان تهران می شود

تهران- معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: برخورد جزیره ای استان تهران با تخلفات فروش مرغ سبب کمبود شدید در این استان می شود.

مجتبی شیرقاضی در گفتگو با خبرنگار بازار در پاسخ به این سوال که چرا مرغ گرم با قیمت مصوب ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان تنها در میادین میوه و تره بار و با صفوف طولانی عرضه می شود و قیمت مرغ در خرده فروشی های سطح شهر به مراتب بالاتر از نرخ مصوب است؟ اظهار داشت: دلیل این امر آن است که مرغ خرده فروشی ها از سایر استان ها به تهران می آید و قیمت مرغ در سایر استان ها بالاتر است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران اضافه کرد: برای برخورد با گرانفروشی ها باید، فاکتور خرید و نیز منشا خرید مشخص باشد که متاسفانه بارهایی که در خرده فروشی ها عرضه می شود، چنین مشخصاتی را ندارد.

وی بر لزوم پرهیز از برخورد جزیره ای با تخلفات فروش مرغ تاکید کرد و گفت: این که ما با متخلفان برخورد کنیم، اما این برخورد در سایر استان ها انجام نشود، سبب می شود، تا بار به استان تهران نیاید و با کمبود شدید مرغ مواجه شویم، چرا که استان تهران جمعیت زیادی داشته و تنها هست درصد مرغ مورد نیاز استان در خود استان تهران تولید می شود.

شیرقاضی به همین دلیل خواستار برخورد با تخلفات فروش مرغ به طور هماهنگ در همه استان ها شد.

کد خبر: ۵۶٬۸۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha