۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
جمع آوری ۲۳ امضا برای استیضاح وزیر جهاد کشاورزی
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس خبر داد

جمع آوری ۲۳ امضا برای استیضاح وزیر جهاد کشاورزی

نقدعلی، عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با اشاره به جمع آوری بیش از ۲۳ امضا برای استیضاح وزیر جهاد کشاورزی گفت: بیش از ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تن نهاده دامی در گمرک دپو شده و وزیر جهاد کشاورزی اقدامی برای ترخیص آنها انجام نمی دهد.

به گزارش بازار، حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی نقدعلی عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در خصوص طرح سوال از وزیر جهاد کشاورزی، ضمن اشاره به این موضوع در مجلس سوالات زیادی از خاوازی وزیر جهاد کشاورزی مطرح شده است، گفت: آنچه توسط کمیسیون کشاورزی مطرح شده است، استیضاح وزیر است. متاسفانه در حوزه نهاده های دامی و همچنین مواد پروتئینی و لبنی شاهد یک آشفتگی بوده ایم و در این رابطه با وزیر کشاورزی جلسات مختلفی داشتیم.

وی همچنین از بازدیدهای اعضای کمیسیون از بندرگاه های واردات نهاده های دامی و مواد پروتئینی گفت و بیان کرد: با وجود آنکه درمان مشکلات را خدمت وزیر گفتیم اما کسی به حرف های اعضای کمیسیون کشاورزی نداد و شاهد گرانی مرغ و فرآورده های لبنی هستیم. با توجه به این شرایط چاره ای جز استیضاح نداریم.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس از جمع آوری امضاها برای استیضاح وزیر جهاد کشاورزی گفت و عنوان کرد: تا این لحظه ۲۳ امضا جمع شده است اما با اوضاعی که در بازار مشاهده می کنیم، امضاها رو به افزایش است. روز سه شنبه هم قرار بود جلسه ای را با حضور وزیر جهاد کشاورزی و صمت برگزار کنیم که با کمال تاسف هیچ کدام از دو وزیر شخصا حضور پیدا نکردند و تنها معاونین خودشان را فرستادند. بهانه آن ها این بود که در هیئت دولت جلسه ای برگزار شده است.

وی افزود: ظاهرا با توجه به شرایطی که وجود دارد، کار باید از طریق وظیفه نظارتی مجلس از جمله استیضاح پیش برود تا مردم بیش از این در چنین آشفته بازاری، دچار لطمه و مشکل نشوند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی نقدعلی بیان کرد: بر اساس آخرین آماری که از بندرگاه بندر امام خمینی گرفتم و در کمیسیون کشاورزی مطرح شد، در حال حاضر بیش از سه میلیون و ۵۰۰ هزار تن نهاده دامی در آنجا دپو شده است و اگر این نهادها خارج شود، مشکل گرانی تا حد زیادی برطرف خواهد شد.

کد خبر: ۵۶٬۸۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha