۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳
 حمایت ویژه صندوق ضمانت سرمایه گذاری از طرح های نوآور و اشتغال زا
در بازدید از مرکز لجستیک و پایانه صادراتی مازندران عنوان شد:

حمایت ویژه صندوق ضمانت سرمایه گذاری از طرح های نوآور و اشتغال زا

ساری - مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون کشور از صدور ضمانتامه ۱۲۰ میلیارد ریالی برای توسعه اولین مرکز لجستیک و پایانه صادراتی محصولات کشاورزی در مازندران خبر داد و گفت: از طرح های نوآور و دانش بنیان و اشتغال زا حمایت می کنیم.

به گزارش خبرنگار بازار، مهدی حسین نژاد صبح یکشنبه در حاشیه بازدید از نخستین مرکز لجستیک و پایانه صادراتی محصولات کشاورزی، ساخت این پایانه صادراتی را در رونق و توسعه اقتصادی مازندران مهم برشمرد و گفت: این طرح که توسط یک شرکت تعاونی اجرا می شود، پروژه ماندگار برای مازندران به حساب می آید.

وی با اشاره به صدور ضمانتنامه ۱۲۰ میلیاردی سرمایه گذاری برای توسعه مرکز لجستیک و پایانه صادراتی کشاورزی مازندران، نوآوری در بخش تعاون را از اولویت های این صندوق برشمرد و گفت: این صندوق از طرح های دانش بنیان و نوآور حمایت ویژه خواهد کرد.

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون تصریح کرد: این صندوق آمادگی همه جانبه خود را جهت حمایت از طرح های تعاونی اشتغالزا اعلام می دارد.

اشتغالزایی ۱۰۰۰ نفر با تکمیل پایانه صادراتی محصولات کشاورزی

کامران اصغری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران نیز در این بازدید با تاکید براینکه سهم تعاون در اقتصاد کشور باید افزایش یابد و برای رسیدن این هدف باید تلاش کنیم ، ظرفیت مازندران را در زمینه تعاون بالا دانست و گفت: ایجاد مرکز لجستیک و صادرات محصولات کشاورزی می توانند منجر به اشتغال زایی و اصلاح نظام توزیع و تنظیم بازار شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با تأکید بر ضرورت حمایت از کارآفرینان گفت: در صورت تکمیل سه فاز مرکز لجستیک برای بیش از هزار نفر از جوانان جویای کار در استان شغل ایجاد می شود و مشاغل غیرمستقیم زیادی نیز فعال می شود.

این مسئول با اشاره به پتانسیل بالای شرکتهای تعاونی در مازندران افزود: در کنار فعالیت های ویژه شرکت روماک، تعاونی پرورش ماهیان خاویاری قره برون نیز در شهر جویبار با صادرات خاویار به شهرت جهانی رسیده است و اشتغالزایی و ارز آوری مطلوبی را برای کشور و استان مازندران نیز به ارمغان آورده است.

وی ادامه داد: این شرکت تعاونی نیز در حال اجرای اولین پایانه صادراتی محصولات خاویاری در استان مازندران می باشد که در این زمینه پیشرفت مطلوبی داشته است که قطعا با تأسیس این پایانه ضمن توسعه اقتصادی کشور و استان شاهد اشتغالزایی ویژه ای برای جوانان خواهیم بود.

اصغری در پایان تأکید کرد: با معرفی الگوهای موفق تعاونی مانند این تعاونی های دانش بنیان و نوآور به جوانان و علی الخصوص فارغ التحصیلان بدنبال ترویج فرهنگ تعاون بعنوان نسخه شفا بخش اقتصاد کشور و استان هستیم.

کد خبر: ۵۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha