۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۵
تمدید اعتبار وکالت‌نامه‌های خرید و فروش خودرو
رئیس پلیس راهور ناجا خبر داد

تمدید اعتبار وکالت‌نامه‌های خرید و فروش خودرو

سردار هادیان فر، رئیس پلیس راهور ناجا از تمدید اعتبار وکالت‌نامه های متقاضیان خرید و فروش وسایل نقلیه به تعداد روزهای تعطیل شده از سوی ستاد ملی کرونا خبر داد.

به گزارش بازار، سردار سید کمال هادیان فر رئیس پلیس راهور ناجا گفت: با توجه به مصوبه اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا، از اول آذرماه سال جاری، طرح محدودیت تردد متناسب با وضعیت شهرها در کشور اجرا شد و یکی از مشاغلی که در گروه دوم در شهرهای نارنجی و قرمز مشمول محدودیت‌های تعیین شده قرار گرفت مراکز شماره گذاری پلیس راهور بود.

رئیس پلیس راهور ناجا افزود: روزانه به طور میانگین ۲۰ هزار از شهروندان در مراکز شماره‌گذاری خدمات دریافت می‌کنند که ۶۰ درصد متقاضیان نقل و انتقال خودرو دارای وکالت از سوی فروشنده هستند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: با تعطیلی مراکز شماره‌گذاری تاریخ اعتبار بسیاری از وکالت‌نامه‌های صادره منقضی خواهد شد که این امر منجر به ازدحام مراجعان به مراکز شماره گذاری بعد از اتمام محدودیت‌ها خواهد شد، برای آسودگی خاطر هموطنان تمهیدات و تدابیر لازم پیش بینی و به ستاد مقابله با کرونا پیشنهاد و درنهایت مقرر شد اعتبار وکالتنامه‌های متقاضیان خرید و فروش وسایل نقلیه به تعداد روزهای تعطیل شده از سوی ستاد ملی کرونا تمدید شود.

او گفت: صرفاً وکالت‌نامه‌هایی که اعتبار آن‌ها از تاریخ اول آذرماه تا پایان آخرین روز تعطیلات کرونایی اعلام شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا منقضی شده باشد، مشمول تمدید اعتبار و دریافت خدمات در مراکز شماره گذاری خواهند بود.

او در خصوص نوبت دهی اینترنتی گفت: مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک سراسر کشور، خدمات را با نوبت دهی اینترنتی انجام می‌دهند و باید قبل از مراجعه، نوبت اینترنتی را گرفته باشند. ضمن اینکه در این ایام نقل و انتقال اینترنتی خودرو در شهر تهران فعال است. مردم می‌تواند از این امکان بهره‌مند شوند و این خدمت رفته رفته به سراسر کشور تسری پیدا خواهد کرد.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: مقرر شد اعتبار وکالتنامه های متقاضیان خرید و فروشء وسایل نقلیه، به تعداد روزهایی که ستاد ملی مقابله با کرونا تعطیل کرده، تمدید شود.

کد خبر: ۵۶٬۷۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha