۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷
باید علت درز اطلاعات سازمان بنادر مشخص شود
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس:

باید علت درز اطلاعات سازمان بنادر مشخص شود

خضریان، سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس اظهار داشت: اخیراً شاهد هک شدن اطلاعات سازمان بنادر و دریانوردی و انتشار آن به بیرون بودیم که علت درز این اطلاعات باید مشخص شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ با اشاره به طرح سؤال نمایندگان از وزیر راه و شهرسازی درباره عملکرد سازمان بنادر و دریانوردی، گفت: نمایندگان ضمن اینکه در خصوص سوءمدیریت و کم‌کاری‌های سازمان بنادر و دریانوردی به ویژه در حوزه فناوری اطلاعات از وزیر مربوطه سوال کرده اند، درباره مسائل مالی سازمان بنادر نیز از وزیر سؤال کردیم و به طور جد پیگیر این موضوع هستیم.

نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گزارشاتی از برخی اتفاقات ناگوار مالی و مدیریتی در سازمان بنادر کسب کرده‌ایم، افزود: باید مسائل مالی این سازمان مشخص شده و نحوه هزینه‌کرد اعتبارات در این سازمان کاملاً شفاف شود.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ اظهار داشت: اخیراً شاهد هک شدن اطلاعات این سازمان و انتشار آن به بیرون بودیم که علت درز این اطلاعات باید مشخص شود؛ نمی‌شود که در یک سازمان، اطلاعات به راحتی درز پیدا کند و مقامی هم پاسخگو نباشد.

خضریان خاطرنشان کرد: اگر کوتاهی یا قصدی در این باره وجود داشته باید به طور دقیق مشخص و با خاطیان احتمالی برخورد جدی صورت گیرد.

وی در پایان گفت: ما به طور جدی در مجلس پیگیر این موضوع هستیم و باید شفافیت لازم درباره مسائل سازمان بنادر صورت پذیرد.

کد خبر: ۵۶٬۷۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha