۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵
۲میلیون ماسک رایگان در اختیار نیازمندان زنجان قرار گرفت
استاندار زنجان:

۲میلیون ماسک رایگان در اختیار نیازمندان زنجان قرار گرفت

زنجان- حقیقی، استاندار زنجان با بیان اینکه روزانه بیش از ۹۰۰  هزار ماسک در استان تولید می‌شود، گفت: از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون بیش از دو میلیون ماسک رایگان در اختیار نیازمندان قرار گرفت. 

فتح الله حقیقی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه استان زنجان در تامین اقلام بهداشتی و ماسک به خود کفایی رسیده است، گفت: این استان به استان‌های دیگر هم ماسک و مواد ضدعفونی کننده ارسال می کند. 

وی با بیان اینکه  روزانه ۶۰۰ هزار عدد ماسک هزار تومانی و بیش از سه هزار ماسک هزار و ۳۰۰ تومانی دراستان تولید می شود، اظهار کرد: این استان  در تولید مواد ضدعفونی کننده و شوینده هم مشکلی ندارد. 

استاندار زنجان گفت: در استان ۱۲واحد تولیدی در تولید مواد ضدعفونی کننده و شوینده فعالیت می کنند. 

حقیقی با بیان اینکه به هر اندازه که تقاضا باشد ماسک وجود دارد، تاکید کرد: ماسک یک هزار و ۳۰۰ تومانی در ۱۴۰ داروخانه استان به وفور عرضه می شود. 

وی با بیان اینکه روزانه بیش از ۹۰۰  هزار ماسک در استان تولید می شود، ابراز داشت: از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون بیش از دو میلیون ماسک رایگان در اختیار نیازمندان استان توزیع شده است. 

استاندارزنجان، با بیان اینکه  فنی و حرفه ای استان هم در تولید ماسک هم فعالیت خوبی دارد، ابراز داشت: ماسک به تعداد ۵۰ عدد با قیمت ۵۰ هزار تومان هم توسط جمعیت هلال احمردر چهار شهرستان استان هم توزیع می شود.

حقیقی افزود: سپاه استان با ۱۰۹ کار گاه تولید ماسک کمک حال کادر درمانی است. 

کد خبر: ۵۶٬۷۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha