۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳
۸۳۰۰ تن شکر در استان سمنان توزیع شد
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی سمنان:

۸۳۰۰ تن شکر در استان سمنان توزیع شد

سمنان- منوچهری، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی سمنان با بیان اینکه امسال هشت هزار و ۳۰۰ تن شکر در سطح استان توزیع شده است، گفت: بیش از دو هزار و ۵۰۰ تن از این میزان بین خانوارها و مابقی بین نهادهای صنعتی و تولیدی توزیع شده است.

محمدباقر منوچهری در گفتگو با خبرنگار بازار، درباره آخرین وضعیت توزیع شکر دولتی در سطح استان سمنان بیان کرد: از ابتدای سال جاری هشت هزار و ۳۰۰ تن شکر در سطح استان توزیع شده که سهم بخش خانوار بیش از دو هزار و ۵۰۰ تن و سهم بخش صنعت و تولید نیز پنج هزار و ۷۰۰ تن بوده است.

وی با بیان اینکه این شکر به میزان قیمت مصوب در سطح استان توزیع شده است، تاکید کرد: هدف از توزیع شکر در سطح استان سمنان تنظیم بازار و مقابله با التهاب است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان در پاسخ به پرسشی درباره ادامه روند توزیع شکر در سطح استان، گفت: تداوم روند توزیع شکر وجود دارد اما بنا به تصویب ستاد مقابله با کرونا شکر از این پس بسته بندی و سپس توزیع می شود.

منوچهری با بیان اینکه عرضه شکر فله ممنوع شده است، بیان داشت: یک واحد صنعتی در شهرستان گرمسار رسالت بسته بندی شکر مورد نیاز تنظیم بازار استان را بر عهده گرفته و شکر تحویل آن می شود و پس از بسته بندی روانه بازار تنظیم بازار استان سمنان خواهد شد.

وی افزود: این فرایند تغییر یدر عرضه دولتی قیمت شکر در سطح استان سمنان نخواهد کرد و صرفاً برای بهداشت بیشتر صورت می گیرد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان همچنین گفت: نظارت شدیدی برای مقابله با قاچاق شکر در سطح استان با حضور دستگاه های ذی ربط و دستگاه قضایی در حال انجام است و لذا از مردم می خواهیم تخلفات این حوزه را به صمت گزارش کنند.

کد خبر: ۵۶٬۶۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha