۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴
مردم لرستان ۱۲ میلیارد تومان برای طرح اقدام ملی مسکن پرداخت کردند
مدیرکل بنیاد مسکن لرستان:

مردم لرستان ۱۲ میلیارد تومان برای طرح اقدام ملی مسکن پرداخت کردند

لرستان- رضایی، مدیرکل بنیاد مسکن لرستان گفت: متقاضیان مسکن ملی در استان تاکنون ۱۲ میلیارد تومان واریزی داشته‌اند.

مسعود رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: اقدام ملی مسکن طرحی است که دولت برای توانمندسازی و بهره‌مندی افراد فاقد مسکن کشور ارائه کرده است که دهک‌های سه تا هفت را در برمی‌گیرد.

وی با بیان اینکه این طرح از تیرماه شروع شده و هنوز در دست اقدام است، افزود: به افرادی که واجد شرایط بودند به صورت پیامک اطلاع‌رسانی شد و ثبت نام کردند.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان عنوان کرد: در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر ساخت مسکن ملی برعهده بنیاد مسکن و در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر با راه و شهرسازی است که البته ستاد اجرایی فرمان امام(ره) هم به عنوان سازنده و مجری به راه و شهرسازی کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه در لرستان شهرهای خرم‌آباد، بروجرد و دورود به راه و شهرسازی و مابقی به بنیاد مسکن سپرده شده است، تصریح کرد: در حال حاضر ثبت نامی نداریم چون سایت بسته است؛ در طرح اقدام ملی مسکن، زمین را دولت تأمین می‌کند، تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی به متقاضیان پرداخت می‌کند و ۵۰ درصد تخفیف نیز برای صدور پروانه و نظام مهندسی لحاظ کرده است.

رضایی خاطرنشان کرد: قیمت تمام شده هر واحد، سه تا سه و نیم میلیون تومان برآورد شده و تاکنون متقاضیان مسکن ملی در لرستان ۱۲ میلیارد تومان واریزی داشته‌اند.

کد خبر: ۵۶٬۶۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • میلاد IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      1 0
      کی ساخت این خونه ها رو شروع میکنید الان دیگه داره یک سال میشه فقط دارید ثبت نام میکنید چند سال هم طول بکشه ساخته بشن خدا میدونه علت این همه امروز و فردا چیه هرکس پول واریز کرده براش بسازید
    • حمید IR ۰۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
      0 0
      الان ۱ سال و نیم هست واریزی اولیه رو انجام دادیم ولی هیچ خبری نشده، پروژه در حال ساخت هست در دورود ولی مبلغی برای ادامه روند از ما درخواست نشده، چجوریه؟ یکجا میخوان بگیرن؟