۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۴
 نرخ ۲۵ هزار تومانی مرغ مصوب شد/ توزیع ۱۲۰۰ تن روغن
در جلسه ستاد تنظیم بازار مطرح شد؛

نرخ ۲۵ هزار تومانی مرغ مصوب شد/ توزیع ۱۲۰۰ تن روغن

ساری- استاندار مازندران با اشاره به کمبود روغن و مرغ در استان گفت: نرخ مصوب مرغ ۲۵۰ هزار ریال به ازای هر کیلوگرم مصوب شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد حسین زادگان عصر چهارشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار در سالن استانداری نرخ هر کیلوگرم مرغ را ۲۵۰ هزار ریال اعلام کرد و گفت: مرغداران نیز باید مرغ را با قیمت ۱۷۵ هزار ریال به ازای هر کیلوگرم به کشتارگاه ها تحویل دهند.

وی همچنین با تاکید براینکه روغن نباید به ازای خرید دیگر اجناس به فروش برسد، احتکار خانگی را سبب کسری روغن دانست و گفت: پایش محله محور با همکاری نیروهای بسیج و معتمدان محله و شوراها الزامی است.

وی از افزایش میزان سهمیه روغن از دو هزار تن به چهار هزار تن خبر داد و گفت: کمبود روغن در استان مازدارن وجود ندارد.

حسین زادگان درباره کمبود مرغ و نهاده ها نیز گفت: عمده توزیع مرغ و گرانی آن به کمبود نهاده ها بستگی دارد و تا هفته آینده این مشکل حل می شود.

استاندار مازندران چندگانگی قیمت مرغ را از دیگر دغدغه های مردم بیان کرد و گفت: عرضه مرغ و روغن از هفته آینده ز یر ذره بین بازرسان قرار خواهد کرد.

۱۲۰۰ تن روغن در مازندران توزیع شده است
حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران نیز در این جلسه مصرف روزانه روغن در استان را ۲۰۰ تن بیان کرد و گفت: از این میزان ۱۰۰ تن در بخش صنعتی مصرف می شود.

وی با اظهار اینکه تاکنون هزار و ۲۰۰ تن سهمیه روغن در استان توزیع شده است، افزود: از این میزان ۸۵۰ تن در بازار توزیع شد و احتکارهای خانگی دلیل افزایش تقاضا برای روغن است.

عزیزاله شهیدی فر رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران نیز درباره کمبود مرغ گفت: روزانه ۱۰۰ تن مرغ از استان به سایر استان ها ارسال می شود.

وی افزایش قیمت مصوب مرغ به ۲۶ هزار تومان را از جمله خواسته های مرغداران ذکر کرد.

کد خبر: ۵۶٬۵۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha