۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۵
نقش‌آفرینی ایران در سازمان همکاری شانگهای پیامدهای خوب اقتصادی دارد
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

نقش‌آفرینی ایران در سازمان همکاری شانگهای پیامدهای خوب اقتصادی دارد

نوش آبادی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نقش آفرینی کشورمان در سازمان همکاری شانگهای می تواند پیامدهای خوب اقتصادی، مالی و بانکی در پی داشته باشد.

به گزارش بازار، حسین نوش آبادی، در خصوص اهمیت نقش آفرینی کشورمان در سازمان همکاری شانگهای، گفت: این مجموعه ظرفیت های خوب اقتصادی، تجاری، بانکی و سیاسی  برای کشورهای عضو در قاره آسیا ایجاد کرده است.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با توجه به اینکه کشورمان باید نگاهش را از غرب به شرق معطوف و همچنین ظرفیت های منطقه ای را شناسایی کند، از این رو فعالیت در این مجموعه دارای اهمیت دوچندان و اولویت است.

وی ادامه داد: متاسفانه طی چند مدت گذشته نگاه ها بیشتر به غرب معطوف بود لذا از این امر غفلت شده است؛ اکنون باید تلاش بیشتری شود تا بتوانیم با کشورهای آسیایی در ذیل سازمان همکاری شانگهای مراودات پولی، بانکی و مالی افزایش یابد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: کشورهای قدرتمند و توانمندی از حیث اقتصادی، نظامی و سیاسی در این مجموعه هستند لذا فعالیت در این سازمان ضرورت اجتناب ناپذیر است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این مهم در حالیست که کشورهای شرقی دیدگاه خصمانه غربی ها را ندارند لذا هر چقدر نقش آفرینی کشورمان در این مجموعه افزایش یابد، آثار و پیامدهای بهتری حاصل می شود.

کد خبر: ۵۶٬۵۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha