۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴
رویداد آنلاین بازی‌سازی موبایل جیتوپیا ۲؛ هفتم آذر برگزار می‌شود/ اهدای درآمد این رویداد به هلال احمر

رویداد آنلاین بازی‌سازی موبایل جیتوپیا ۲؛ هفتم آذر برگزار می‌شود/ اهدای درآمد این رویداد به هلال احمر

رویداد جیتوپیا ۲ با هدف بررسی مسایل ناگفته و آسیب شناسی صنعت بازی سازی اندروید در ایران با حضور مدیران برخی شرکت ها و بازی سازان به صورت کاملا آنلاین برگزار می شود. این در حالی است که در این رویداد صرفا به بحث بازی سازی موبایل در بخش اندروید پرداخته شده و تجربه های جمعی متخصصان این حوزه به اشتراک گذاشته می شود. 

بازار؛ گروه فناوری ارتباطات: رویداد جیتوپیا روز جمعه ۷ آذر در پنل های تخصصی با حضور بازی سازان و شرکت های فعال این حوزه به میزبانی مایکت برگزار می شود. قرار است  تمامی درآمد حاصل از جیتوپیا برای مقابله با کرونا به هلال احمر اهدا می شود. 

به گزارش روابط عمومی مایکت، این رویداد که با هدف بررسی مسایل ناگفته و آسیب شناسی صنعت بازی سازی اندروید در ایران برگزار می شود با حضور مدیران برخی شرکت ها و بازی سازان به صورت کاملا آنلاین برگزار می شود. 

این در حالی است که در این رویداد صرفا به بحث بازی سازی موبایل در بخش اندروید پرداخته شده و تجربه های جمعی متخصصان این حوزه به اشتراک گذاشته می شود. 

در این برنامه طاها رسولی، مدیر محصول در آواگیمز با موضوع چطور بفهمیم که چه بازی‌ای باید بسازیم * مهشید باریکانی، مدیر محصول در استودیو بازیسازی کوییز آو کینگز با موضوع ارائه بررسی Fraud و تقلب در بازی‌های موبایل و راهکارهای جلوگیری از آن،* مجتبی غلامی: مدیر محصول در استودیو بازی‌سازی کوییز آو کینگز بات موضوع «چالش‌های رشد و توسعه‌ی تیم‌های بازی‌سازی»،* علیرضا مرادی، فریلنسر در حوزه طراحی سه‌بعدی با موضوع ارائه «تاریخچه طراحی سه‌بعدی - چگونه یک دیزاینر خفن باشیم؟» به صورت جدا گانه برای حاضران در رویداد به سخنرانی خواهند پرداخت. 

همچنین علی افروغه : مدیر پروژه و مدیر فنی بازی باغ نگار با موضوع ارائه  Online Multiplayer Networking و* حانیه آقاهادی: عضو تیم کلاینت مایکت با موضوع ارائه: بهینه سازی و بررسی منابع برنامه های اندرویدی از دیگر سخنرانان این رویداد خواهند بود. 

یک پنل تخصصی نیز با موضوع App Store Optimization، با جحضور آناهیتا اجتهادی: مدیر مارکیتنگ استودیو پاییزان، ثریا رضایی: مدیر توسعه کسب‌وکار مایکت و مهدی یگانه: مدیر پرفورمنس مارکتینگ کوییز آف کینگز برگزار می شود. 

همچنین تمامی درامد حاصل از این رویداد به منظور مقابله با کرونا به هلال احمر ایران اهدا می شود.

کد خبر: ۵۶٬۴۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha