۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
پایش پایانه صادراتی فرش دستباف زنجان رصد می‌شود
رئیس سازمان صمت زنجان:

پایش پایانه صادراتی فرش دستباف زنجان رصد می‌شود

زنجان- رئیس سازمان صمت زنجان گفت: پایش پایانه صادراتی فرش دستباف استان طی جلسات متناوب رصد می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان، ناصر فغفوری، با بیان اینکه  پایش پایانه صادراتی فرش دستباف استان طی جلسات متناوب رصد می شود، گفت: طی اجرای پروسه سخت اخذ مجوز پایانه که با همراهی و همکاری استاندار محترم زنجان، سازمان های دولتی و نمایشگاه محقق شد ، هم اکنون نوبت بخش خصوصی است که در فضای ایجاد شده اقدامات اجرایی لازم را عملیاتی سازد.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی مورد نظر در این پایانه افزود: بخش خصوصی باید از فضای ایجاد شده توسط بخش دولتی استفاده کرده و از طریق تامین مواد اولیه با کیفیت از طریق واردات یا برنامه ریزی برای تامین از داخل بستر لازم را برای صادرات فراهم کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت زنجان ، گفت: در صورت افزایش کمیت و کیفیت صادرات بخش دولتی می تواند جهت تسریع امور وارد عمل شده و با اقداماتی همچون استقرار نماینده گمرک در محل زمینه توسعه صادرات فرش را فراهم نماید.

فغفوری تاکید کرد: باید برنامه های عملیاتی بر اساس زمانبندی صورت گیرد و با رصد بیشتر آن کاستی ها با سرعت بیشتری مرتفع گردد.

وی افزود: تاکنون دو جلسه به منظور پایش پایانه برگزار شده است که در راستای تسریع امور باید جلسات با فاصله کمتر و تعداد بیشتری برگزار و امور به طور جد پیگیری شود.

کد خبر: ۵۶٬۴۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha