۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶
عدم وجود هماهنگی بین دستگاه‌ها و ایجاد خودتحریمی
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس مطرح کرد

عدم وجود هماهنگی بین دستگاه‌ها و ایجاد خودتحریمی

اسماعیلی، نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: دستگاه‌ها و سازمان‌هایی که نقش اساسی در تأمین و تنظیم قیمت کالاهای اساسی دارند از هماهنگی لازم با یکدیگر برخوردار نیستند.

به گزارش بازار، ولی اسماعیلی، نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون بیشتر از بحث تحریم‌ها در کشور با نوعی ناهماهنگی و بهم ریختگی بین دستگاه‌های مختلف مواجه هستیم.

وی افزود: بانک مرکزی، اداره کمرگ، وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صمت هرکدام به طور جداگانه کار خودشان را می‌کنند. این چهار اداره و سازمان نقش مهمی در تنظیم بازار کالاهای اساسی دارند. اگر شاهد رسوب بیش از ۴ میلیون تن کالا در گمرک هستیم به دلیل همین عدم وجود هماهنگی بین دستگاه‌ها و خودتحریمی است.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای عنوان کرد: مدیران کشور باید پازل‌های اقتصادی را به‌درستی کنار هم بچینند تا مردم آثار آن را بر سر سفره‌های خود حس کنند. متأسفانه مسئولان کشور این کار را انجام نمی‌دهند.

اسماعیلی ادامه داد: دولت ۶ میلیارد دلار ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تمانی برای تأمین کالاهاس اساسی اختصاصا داده است ولی شاهد عرضه مرغ ۴۰ هزار تومانی در بازار هستیم. قطعاً این موضوع نشان دهنده عدم وجود برنامه در کشور است.

کد خبر: ۵۶٬۳۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha