۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۷
تخلف در نانوایی‌های زنجان زیاد است/ انجام ۹۵۰ مورد بازرسی
رئیس سازمان صمت زنجان:

تخلف در نانوایی‌های زنجان زیاد است/ انجام ۹۵۰ مورد بازرسی

زنجان- فغفوری، رئیس سازمان صمت زنجان با بیان اینکه تخلف در نانوایی‌های استان زیاد است، گفت: طی سه ماه گذشته بیش از ۹۵۰ بازرسی از نانوایی‌ها انجام گرفته و ۲۴۰ مورد اخطار دریافت کردند. 

ناصر فغفوری درگفت‌وگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه هیچ مشکلی در تامین آرد مورد نیاز نانوایی‌های زنجان وجود ندارد، گفت: درسالجاری هم تولید گندم به بیش از ۵۵۰ هزار تن رسید و در استان به اندازه کافی وجود دارد. 

وی با بیان اینکه زنجان در خصوص محصول استراتژیک گندم مازاد بر نیاز مصرف تولید دارد، اظهار کرد: این محصول به استان‌های کرج، گیلان و تهران ارسال می‌شود. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان، با بیان اینکه هیچ تغییری درسرانه سهمیه آرد نانوایی‌ها انجام نشده است، گفت: زنجان جزء استان‌هایی است که سرانه سهمیه آرد آن بیشتر از میانگین کشوری است. 

فغفوری با بیان اینکه این استان یک هزار و ۶۰۰ نانوایی دارد، تاکید کرد: به تمام نانوایی‌های استان آرد به اندازه کافی داده می شود. 

وی برلزوم تشدید نظارت و بازرسی بر نانوایی‌های استان تاکید کرد و گفت: میزان مصرف روزانه نانوایی‌ها مشخص است. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان تصریح کرد: بازرسان میزان آرد در نانوایی‌ها را روزانه انجام می دهند و با نانوایی‌هایی که اقدام به احتکار آرد کنند به جد برخورد می شود. 

فغفوری با بیان اینکه تخلف در نانوایی های استان زیاد است، گفت: در این میان نانوایی های متخلف جریمه نقدی و حذف سهمیه می شوند و طی سه ماه گذشته بیش از ۹۵۰ بازرسی از نانوایی های استان انجام گرفته و ۲۴۰ مورد اخطار دریافت کردند.

کد خبر: ۵۶٬۳۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha