۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴
 کمتر از یک ماه دیگر بازار پیاز متعادل شود
نایب رئیس اتحادیه باغداران استان تهران:

کمتر از یک ماه دیگر بازار پیاز متعادل شود

تهران- نایب رئیس اتحادیه باغداران استان تهران با اشاره به عرضه فراوان پیاز از مناطق جنوبی گفت: کمتر از یک ماه دیگر بازار پیاز متعادل شود.

مجتبی شادلو در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به علت گران شدن پیاز اظهار داشت: در حال حاضر نبود پیاز سر زمین موجب شده تا قیمت محصول با نوساناتی در بازار روبه‌رو شود که با عرضه پیاز نو از نوار جنوبی همچون مناطقی از جیرفت و کهنوج طی هفته‌های آتی بازار متعادل خواهد شد و جای هیچگونه نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه گاهی قیمت تمام شده تولید هم به دست تولید کننده و کشاورز نمی رسد افزود: در این مواقع است که تولید کننده قادر به تولید نیست و شاهد افزایش قیمت و کاهش محصول می شویم.

شادلو با اشاره به اینکه وقتی قیمت فروش محصولات جوابگوی هزینه‌های تولید نیست، مسئولان دولتی با اتخاذ تدابیر مختلف باید کاری کنند که تولید کننده بتواند به تولید ادامه دهد گفت: انتظار می‌رود که دولت به منظور توزیع در پادگان‌ها، مدارس و افراد تحت پوشش کمیته امداد، اقدام به خرید محصول از تولید کنندگان کند تا پایداری تولید حفظ شود و در غیر این صورت شاهد تلاطم قیمت در بازار می شویم.

نایب رئیس اتحادیه باغداران استان تهران از عرضه فراوان پیاز از مناطق جنوبی،خبر داد و عنوان داشت: پیش بینی می کنیم که ظرف کمتر از ۱ ماه بازار پیاز متعادل شود.

کد خبر: ۵٬۶۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha