۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۵
سهمیه ۲۰ درصدی تحویل مرغ از سوی مرغداران استان سمنان وجاهت ندارد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان:

سهمیه ۲۰ درصدی تحویل مرغ از سوی مرغداران استان سمنان وجاهت ندارد

سمنان- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با بیان اینکه سهمیه ۲۰ درصدی تحویل مرغ از سوی مرغداران وجاهت ندارد، گفت: باید افزایش سهمیه را شاهد باشیم تا کمبودهای بازار رفع شود.

به گزارش خبرنگار بازار، علی رضا شریفی نژاد بعد از ظهر سه شنبه در جلسه بررسی و رسیدگی به مباحث و مسائل پیرامون توزیع مرغ و تخم مرغ در استان سمنان به میزبانی سالن جلسات مدیریت بحران استانداری با اشاره به کاهش مرغ در بازار و افزایش قیمت این محصول، تاکید کرد: یکی از دلایل  افزایش قیمت است.

وی با بیان اینکه سهمیه ۲۰ درصدی تحویل مرغ از سوی مرغداران استان سمنان وجاهت ندارد، ابراز کرد: باید این سهمیه افزایش یابد تا مرغ بیشتری روانه بازار شود.

معاون استاندار سمنان کنترل هیجانات بازار را نیز با حضور مسئولان ذی ربط خواستار شد و گفت: افزایش تقاضای کاذب از سوی مردم و مراجعه برای خرید مرغ با قیمت ارزان‌تر از استان‌های همجوار از جمله علت‌های افزایش قیمت مرغ است.

شریفی نژاد با اشاره به تخصیص سهمیه ۱۰۰ تنی مرغ منجمد به استان سمنان، تاکید کرد: امیدواریم با توزیع این سهمیه شاهد برطرف شدن کمبودها باشیم و از سوی دیگر، مردم و مسئولان نهادهای نظارتی نیز تخلفات را گزارش دهند.

وی همچنین تعویق در جوجه‌ریزی و عدم کشتار را دیگر عامل کمبود مرغ دانست و تاکید کرد: در حال رایزنی برای رفع مشکل نهاده‌های طیور و رضایتمندی مراغداران هستیم.

کد خبر: ۵۶٬۳۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha