۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳
پیشنهادات نمایندگان درباره طرح برخی احکام اصلاح ساختار بودجه بررسی شد
سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس:

پیشنهادات نمایندگان درباره طرح برخی احکام اصلاح ساختار بودجه بررسی شد

مفتح، سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: در نشست امروز کمیسیون پیشنهادات متعدد نمایندگان نسبت به طرح برخی احکام اصلاح ساختار بودجه بررسی و اعمال شد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمدمهدی مفتح سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس،  در تشریح نشست امروز کمیسیون متبوع خود گفت: نمایندگان مجلس با توجه به اهمیت طرح برخی احکام اصلاح ساختار بودجه و تاثیر آن بر سرنوشت کشور و مسایل اقتصادی، پیشنهادات بسیار گسترده‌ای را نسبت به این طرح ارائه کرده‌اند به نحوی که ما طی چهار جلسه گذشته در صحن علنی تنها توانسته‌ایم ۴ بند از این طرح را پیش ببریم.

وی ادامه داد: براین اساس امروز کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس این موضوع را در دستور کار خود قرار داد تا با بررسی پیشنهادات نمایندگان و دریافت نظرات اعضای کمیسیون، بتواند این طرح را در صحن علنی هرچه بهتر به نتیجه برساند.

مفتح تاکید کرد: البته ما در کمیسیون پیشنهادات مطروحه نسبت به بندهای ۴ به بعد را که هنوز در صحن علنی مطرح نشده،  بررسی می‌کنیم و تلاش داریم تا طبق آیین نامه داخلی مجلس و مشورت با اعضای کمیسیون بعد از جمع‌بندی بررسی کنیم که چگونه می‌توان از طریق آیین‌نامه این موارد را در تنظیم و تصویب نهایی طرح برخی احکام اصلاح ساختار بودجه در صحن علنی اعمال کنیم.

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس بیان کرد: فردا بررسی طرح برخی احکام اصلاح ساختار بودجه در صحن علنی ادامه پیدا خواهد کرد و نمایندگان سعی دارند تا هرچه سریعتر مصوبه‌ای پخته و جامعی را برای لحاظ در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ به نتیجه برسانند.

کد خبر: ۵۶٬۳۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha