۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷
بانک‌های استان سمنان روند ارائه تسهیلات خود را بهبود بخشند
استاندار سمنان:

بانک‌های استان سمنان روند ارائه تسهیلات خود را بهبود بخشند

سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه روند اعطای تسهیلات به خصوص در بخش اشتغال‌زایی از سوی برخی بانک‌های استان رضایت بخش نیست، گفت: بانک‌ها باید روند تسهیلات خود را بهبود بخشند.

به گزارش خبرنگار بازار، علی رضا آشناگر ظهر سه شنبه در جلسه ویدئوکنفرانسی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان که به میزبانی استانداری برگزار شد ضمن بیان اینکه می بایست موانع اشتغال زایی و تولید برطرف شوند، تاکید کرد: عملکرد برخی بانک ها به خصوص در حوزه تسهیلات اشتغال و تولید رضایت بخش نیست.

وی با بیان اینکه بانک های استان سمنان روند تسهیلات خود را بهبود ببخشند، افزود: یکی از راه های رفع موانع تولید بهبود عملکرد بانک ها محسوب می شود.

استاندار سمنان خواستار همراهی بیشتر بانک ها با موضوعات مرتبط با اشتغال زایی شد و گفت: بانک های عامل استان برای بهبود عملکرد خود در زمینه تسهیلات اشتغال و تولید اقدامی اساسی کنند.

همراهی برای رفع موانع تولید
معاون اقتصادی استاندار سمنان نیز خواستار توجه بیشتر بانک ها به مقوله تولید و اشتغال زایی شد و گفت: تامین نقدینگی یکی از دغدغه های اصلی تولید کنندگان استان سمنان است.

علیرضا شریفی نژاد با اشاره به ضرورت همراهی بیشتر دستگاه های اجرایی با مسائل و موضوعات مرتبط با رفع موانع تولید، افزود: رفع مشکلات زیرساختی و مالی واحدهای تولیدی و صنعتی باید اولویت باشد به خصوص که امسال به نام جهش تولید نامگذاری شده است.

وی گره گشایی از کار تولید گران را یکی از اولویت ها و وظایف اصلی دستگاه های اجرایی ذی ربط دانست و تاکید کرد: زمانی می توانیم شاهد اشتغال و تحقق شعار سال باشیم که همراهی همه دستگاه های اجرایی با موضوع تولید محقق شود.

کد خبر: ۵۶٬۲۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha