۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴
 ارزش تولیدات صنعتی زنجان طی سال گذشته به ۱۴ هزار میلیارد تومان  رسید
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی زنجان:

ارزش تولیدات صنعتی زنجان طی سال گذشته به ۱۴ هزار میلیارد تومان  رسید

زنجان- میرزایی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی زنجان ارزش تولیدات بخش صنعت در اقتصاد استان زنجان  را دو هزار میلیارد تومان در سال ۹۰ اعلام کرد و گفت: این رقم طی سال گذشته به ۱۴ هزار میلیارد تومان رسید.

رامین میرزایی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه سهم اشتغال استان زنجان در بخش خدمات پایین است، گفت: ارزش سهم بخش خدمات استان ۴۲.۵۵ درصد است. 

وی برلزوم توسعه اشتغال در بخش خدمات در استان تاکید کرد و گفت: این استان نسبت به سطح کشور دربخش خدمات سهم پایینی دارد. 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی زنجان با بیان اینکه سهم ارزش تولید استان زنجان در سال گذشته نسبت به سطح کشور افزایش یافته است، گفت: سهم بخش صنعت استان زنجان افزایش یافته است. 

میرزایی ارزش تولیدات بخش صنعت در اقتصاد استان  را دو هزار میلیارد تومان در سال ۹۰ اعلام کرد و یادآور شد: ارزش تولید بخش صنعت طی سال گذشته به ۱۴ هزار میلیارد تومان  رسیده است.

وی ارزش تولیدات استان زنجان در سال  گذشته را ۳۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان  اعلام کردو گفت: این رقم در سال ۹۰، پنج هزار و ۲۹۰ میلیارد تومان بود. 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی زنجان، گفت: خوشبختانه طی سالجاری اشتغال استان در بخش صنعت روند افزایشی داشته و امیدواریم این رویه تا پایان سال تداوم داشته باشد. 

میرزایی تصریح  کرد: در سالجاری با افتتاح چند طرح صنعتی اشتغال خوبی در استان ایجاد خواهد شد و تولید در بخش صنعتی هم تقویت می شود. 

کد خبر: ۵۶٬۲۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha