۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸
اعطای ۱۱۲۱ میلیارد ریال تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی آذربایجان غربی
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی خبر داد:

اعطای ۱۱۲۱ میلیارد ریال تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی آذربایجان غربی

ارومیه- رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی گفت: برای واحدهای تولیدی ثبت نام کننده در سامانه بهین یاب، هزار و ۱۲۱ میلیارد ریال تسهیلات بانکی اعطا شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، غلامرضا بابایی امروز در جمع خبرنگاران در خصوص اقدامات این سازمان در راستای گام دوم انقلاب و توسعه تولید گفت: اقدامات انجام گرفته از سوی سازمان در راستای گام دوم انقلاب در قالب شش محور توسعه تولید و تعمیق ساخت داخل با ۱۳برنامه، توسعه صادرات غیر نفتی با چهار برنامه، بهبود فضای کسب و کار مرتبط با بخش صنعت، معدن و تجارت با دو برنامه، توسعه معادن و صنایع معدنی با چهار برنامه، مدیریت بازار و ساماندهی لجستیک تجاری با سه برنامه، تأمین منابع مالی و توسعه سرمایه گذاری با دو برنامه است.

وی ادامه داد: جهت حمایت از تولید داخل و تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری و رونق تولید در سال جاری مطابق محور اول سازمان در راستای گام دوم انقلاب از مجموع ۵۱۰ واحد ثبت نامی در سامانه بهین یاب، تعداد ۲۵۳ پرونده در کمیته بررسی تایید و پس از تصویب در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در قالب مصوبات کارگروه به بانک های عامل ابلاغ گردیده است.

بابایی افزود: تعداد ۲۵۳ پرونده با درج آمار تولید از طریق سامانه به بانک ها ارسال شده اند و بانک های عامل پس از تکمیل مدارک و احراز توجیه فنی و اقتصادی طرح ها به ۶۶ واحد با مبلغ یک هزار و ۱۲۱ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده اند.

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی با اشاره به مجموع ۲۹۶ واحد ثبت نامی در سامانه بهین یاب در بخش صنعت و معدن تعداد ۱۵۹ پرونده در کمیته بررسی تایید و پس از تصویب در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در قالب مصوبات کارگروه به بانک های عامل ابلاغ گردید.

وی افزود: تعداد ۱۵۹ پرونده با درج آمار تولید از طریق سامانه به بانک ها ارسال شده است و بانک های عامل پس از تکمیل مدارک و احراز توجیه فنی و اقتصادی طرح ها به ۴۵ واحد با مبلغ ۸۷۵ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت نموده اند.

کد خبر: ۵٬۶۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha