۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱
۱۵۴۴ اپلیکیشن و بازی‌ موبایلی در استان اردبیل تولیدشده است
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل:

۱۵۴۴ اپلیکیشن و بازی‌ موبایلی در استان اردبیل تولیدشده است

اردبیل - مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل بابیان اینکه در حال حاضر ۱۵۴۴ اپلیکیشن و بازی‌ موبایلی در اردبیل تولیدشده است گفت: عمده اپلیکیشن های تولیدشده درزمینهٔ برنامه‌های کاربردی، اپلیکیشن های خرید، اپلیکیشن های سفر و گردشگری و بازی و سرگرمی است.

بهروز رزمی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به پتانسیل‌های بالای کسب‌وکارهای الکترونیک در ایجاد سرمایه و اقتصاد پویا گفت: با اقدامات انجام‌شده در طی چند سال گذشته، تمام ظرفیت‌ها در این حوزه احصا شده است.

وی بابیان اینکه در حال حاضر ۱۵۴۴ اپلیکیشن و بازی‌های موبایلی در استان تولیدشده است گفت: عمده اپلیکیشن های تولیدشده از استان درزمینهٔ برنامه‌های کاربردی، اپلیکیشن های خرید، اپلیکیشن های سفر و گردشگری، بازی و سرگرمی می‌باشد.

رزمی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در جهت برقراری زیرساخت‌های ارتباطی و توسعه دولت الکترونیکی و شبکه ملی اطلاعات در استان گفت: بسترسازی‌های لازم جهت توسعه کارآفرینی، شکوفایی و خلق ثروت برای فعالین حوزه ICT به‌ویژه استارتاپ ها در استان، فراهم‌شده است.

مدیرکل ICT استان اردبیل بابیان اینکه کسب‌وکار مبتنی بر فناوری اطلاعات به‌آسانی و با هزینه‌های کم ایجادشده که دامنه وسیعی از جذب سرمایه و اشتغال‌زایی را به خود اختصاص می‌دهند گفت: استفاده از توان استارتاپ ها در جهت بهبود فضای کسب‌وکار، در وضعیت اقتصادی کشور تأثیرگذار است.

وی تصریح کرد:هر چه این فضا شفاف‌تر و رقابتی‌تری باشد بی‌شک حرکت به سمت رونق اقتصادی نیز تسریع می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل، ایجاد بستر و زمینه برای ایجاد و رشد شتاب‌دهنده‌ها و استارتاپ ها، تدوین نقشه راه جامع و مناسب، راه‌اندازی سازوکار بهره‌برداری از ایده‌های جوانان خلاق را ازجمله اقدامات ضروری برای بهبود اکوسیستم استارتاپی عنوان کرد و افزود: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته در اداره کل، زمینه مناسبی برای فعالیت استارتاپ ها مهیا شده است.

کد خبر: ۵٬۶۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha