۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱
۴۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی سمنان پرداخت شد
رئیس سازمان صمت سمنان:

۴۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی سمنان پرداخت شد

سمنان- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان بابیان اینکه چهار هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی این استان پرداخت شد، گفت: ۲۴۱ واحد صنعتی و کشاورزی از این تسهیلات بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار بازار، علی تشنه دل صبح سه‌شنبه در جلسه کارگروه رونق تولید استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه چهار هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب رونق تولید ۹۹ به واحدهای تولیدی پرداخت‌شده است، اظهار داشت: ۲۴۱ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی از این تسهیلات بهره‌مند شدند.

وی بابیان اینکه از مجموع تسهیلات پرداختی به واحدهای تولیدی، ۳۹ واحد به ارزش حدود چهار هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال مربوط به بخش صنعت است، افزود: ۲۰۲ واحد به ارزش ۲۹۹ میلیارد ریال مربوط به بخش کشاورزی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان با تأکید بر اینکه تاکنون در قالب تسهیلات رونق تولید ۹۹، ۴۳۰ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند، خاطرنشان کرد: این واحدها برای دریافت تسهیلات به ارزش حدود ۱۰ هزار میلیارد ریال به بانک معرفی‌شده‌اند.

تشنه دل با اشاره به اینکه پرونده ۱۸۹ واحد در بانک‌ها در دست بررسی است، یادآور شد: در این نشست با پرداخت تسهیلات به ارزش بیش از سه هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال به ۵۹ واحد صنعتی و کشاورزی موافقت و مشکلات بانکی سه واحد تولیدی استان بررسی شد.

کد خبر: ۵۶٬۱۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha