۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷
کارخانه تولید کاغذ شهرستان اسدآباد خردادماه ۱۴۰۰ افتتاح می‌شود
استاندار همدان:

کارخانه تولید کاغذ شهرستان اسدآباد خردادماه ۱۴۰۰ افتتاح می‌شود

همدان - استاندار همدان از افتتاح و بهره برداری کارخانه تولید کاغذ از سنگ آهک و پلی اتیلن شهرستان اسدآباد در خردادماه سال ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار؛ سیدسعید شاهرخی عصر دوشنبه پس از سفر نیم روزه خود به شهرستان اسدآباد از کمربندی ورودی شهر، سطح شهر به منظور نظارت بر اجرای دقیق طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌ها، ایستگاه تب سنجی بسیج و شهرک صنعتی اسدآباد بازدید و از عوامل راهنمایی و رانندگی این شهرستان در راستای نظارت بر محدودیت‌های حوزه راهنمایی و رانندگی تقدیر کرد.

استاندار همدان در بازدید از شهرک صنعتی اسدآباد در جمع خبرنگاران گفت: کارخانه تولید کاغذ از سنگ آهک و پلی اتیلن اسدآباد یکی از مهمترین کارخانه‌های تولید کاغذ سطح کشور و استان همدان بوده که در حال حاضر این طرح در دست اجرا و ساخت قرار دارد و بنا به قول سرمایه گذار این پروژه صنعتی مهم کشور در خردادماه سال ۱۴۰۰ به بهره برداری می‌رسد

شاهرخی با اشاره به پروژه کمربندی شهر اسدآباد نیز گفت: این طرح در مراحل پایانی خود قرار داشته و تنها اتصال ورودی شهر به کمربندی باقی مانده که با توجه به دستور وزیر راه و شهرسازی و پیگیری‌های صورت گرفته پروژه فعال شده و امیدواریم در زمان کوتاهی اتصال ورودی شهر به کمربندی برقرار و از طرح فوق به صورت ۱ ۰۰ درصدی استفاده شده و زیر بار ترافیک برود.

شاهرخی عنوان کرد: در بازدید از شهرک صنعتی علاوه بر بازدید از روند پروژه کارخانه کاغذ اسدآباد از برخی پروژه‌های این شهرک که در ماه‌های گذشته در برنامه بود رصد داشتیم.

وی در رابطه با روند اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌ها در اسدآباد نیز عنوان کرد: از وضعیت شرایط فعلی شهرستان و میزان تحقق اجرای این طرح مهم در رابطه با مهار و کنترل کرونا بازدید داشتیم که در این رابطه مردم شهرستان اسدآباد مانند دیگر شهرستان‌های استان همکاری خوبی  داشته‌اند که قابل تقدیر است.

کد خبر: ۵۶٬۰۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha