۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲
نظارت در حوزه حمل و نقل استان سمنان تشدید شد
معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سمنان:

نظارت در حوزه حمل و نقل استان سمنان تشدید شد

سمنان- معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سمنان از تشدید نظارت‌ها بر حوزه حمل و نقل استان خبر داد و گفت: کنترل بهینه و نظارت در حوزه حمل و نقل و پروتکل‌های بهداشتی در سطح استان با استعلام تست کرونا از مسافران اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، غلامرضا طحان ظهر دوشنبه در نشست بررسی اجرای پروتکل های بهداشتی در حوزه حمل و نقل استان سمنان به میزبانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از تشدید نظارت بر عملکرد حوزه حمل و نقل مسافر در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد  و بیان کرد: تضمین سلامت هموطنان محور اصلی اجرای این طرح است.

وی با بیان اینکه نظارت‌ها براساس پروتکل‌های تهیه شده توسط وزارت بهداشت صورت می‌گیرد، افزود: دستورالعمل‌ها به همه شرکت‌های حمل و نقل مسافر استان ابلاغ شده و شرکت‌های مسافربری باید آن را رعایت کنند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با اشاره به الزام استفاده از سامانه سروا برای شرکت‌های حمل و نقل بیان کرد: شرکت‌های حمل و نقل مسافربری موظف هستند قبل از صدور بلیت برای متقاضیان سفر از سلامت آنان در ارتباط با ابتلا به ویروس کرونا اطمینان حاصل کرده و سپس به آنها بلیط بفروشند.

طحان با بیان اینکه فروش بلیط به کسانی که پاسخ استعلام آنان مثبت اعلام شده است، ممنوع خواهد بود، بیان کرد: این طرح به همکاری سامانه برخطر مرتبط با وزارت بهداشت و درمان انجام می شود.

کد خبر: ۵۶٬۰۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha