۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱
۲۵ واحد صنفی در زنجان پلمب شد
رئیس بازرسی سازمان صمت زنجان:

۲۵ واحد صنفی در زنجان پلمب شد

زنجان- مسلمی، رئیس بازرسی سازمان صمت زنجان گفت: طی یک ماه گذشته یک هزار و ۱۰۰ اخطار شفاهی به اصناف استان زنجان ارائه شده و ۲۵ واحد صنفی متخلف هم در استان پلمب شده است.

اسماعیل مسلمی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه بازرسی و نظارت از بازار در استان زنجان تشدید شده است، اظهار کرد: ۳۲ اکیپ در استان نسبت به اعمال محدودیت‌ها نظارت می‌کنند.

وی با بیان اینکه طی یک ماه گذشته یک هزار و ۱۰۰ اخطار شفاهی به اصناف استان ارائه شده است، اظهار کرد: ۲۵ واحد صنفی متخلف هم در استان پلمب شده است.

رئیس سازمان بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان، با بیان اینکه اصناف زنجان از اول آذر ماه همکاری خوبی در خصوص تعطیلی فعالیت خود داشتند، گفت: دو هزار بازدید در استان انجام شده و آمار ها نشان می دهد تنها اصنافی که در بخش مواد غذایی هستند فعالیت لازم را داشتند. 

مسلمی با بیان اینکه استان زنجان در خصوص ویروس کرونا وضعیت خوبی ندارد، گفت: طبق دستور ستاد کرونا طرح جامع مدیریت هوشمند از اول آذر ماه در زنجان آغاز شده است. 

وی افزود: رویکرد اجرای این طرح تشدید نظارت‌ها و بازرسی‌ها است و اصناف استان به غیر از اغذیه فروشی ها، داروخانه ها، نانوایی ها، سوپر مارکت ها به مدت دو هفته حق فعالیت ندارند و تیم نظارتی متشکل از مرکز بهداشت، اماکن نیروی انتظامی و اتاق اصناف نظارت و بازرسی‌ها با حضور چهار نفر انجام می شود.  

رئیس سازمان بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان ابراز داشت: اصنافی که طی بازه زمانی دو هفته ای فعالیت خود را تعطیل نکنند ۵۰۰ هزار تومان جریمه می شوند. 

کد خبر: ۵۵٬۹۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha