۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۵
استفاده ۱۱ هزارو ۶۷۲ خانوار در تهران از نفت سفید و گاز مایع
معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران خبر داد

استفاده ۱۱ هزارو ۶۷۲ خانوار در تهران از نفت سفید و گاز مایع

برخوردار، معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تهران گفت: در حال حاضر با توجه به راستی آزمایی صورت گرفته ۱۱ هزار و ۶۷۲ خانوار در سطح استان تهران از نفت سفید و گاز مایع استفاده می کنند.

به گزارش بازار، «سعید برخوردار» افزود: از این تعداد سه هزار و ۶۴۰ خانوار تاکنون در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی «سدف» ثبت نام کرده اند.

وی اظهارداشت: توزیع تمامی فرآورده های نفتی در کشور بجزء گاز مایع از طریق سامانه ها انجام می شد که خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته از این پس توزیع گاز مایع نیز مبتنی بر سامانه خواهد بود.

معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تهران ضمن اشاره به طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع گفت: این طرح در راستای تحقق دولت الکترونیک، رعایت حقوق مصرف کنندگان، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه و دسترسی آسان‌تر مصرف کنندگان واقعی به گاز مایع اجرا می شود.

وی افزود: توزیع الکترونیکی گاز مایع برای خانوارهای ثبت‌ نام شده در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی (سدف) از امروز در شهرستان های دماوند، فیروزکوه، ری و شهریار آغاز شده است.

برخوردار اظهارداشت: این طرح از فردا در شهرستان پاکدشت استان تهران نیز عملیاتی می شود.

وی ادامه داد: بطورکلی تا اواسط آذر ماه سال جاری تمامی مناطق استان تهران بطور کامل زیر پوشش طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع قرار می گیرند.

معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تهران گفت: در این طرح چهار کپسول ۱۱ کیلویی یعنی ۴۴ کیلو گاز مایع برای هر خانوار پیش بینی شده است.

وی افزود: نرخ مصوب دولتی برای هر کپسول ۱۱ کیلویی ۹ هزار و ۷۰۰ تومان است.

برخوردار در ادامه با بیان اینکه نفت سفید و گاز مایع توامان در سطح استان توزیع می شود، یادآورشد: طبق معمول نفت سفید برای مصارف گرمایشی و گاز مایع برای پخت و پز استفاده می شود.

کد خبر: ۵۵٬۹۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha