۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
فعال سازی واحدهای تولیدی مشکل دار در راس اولویت های مدیران ایلام قرار گیرد
استاندار ایلام:

فعال سازی واحدهای تولیدی مشکل دار در راس اولویت های مدیران ایلام قرار گیرد

ایلام- استاندار ایلام با اشاره به اینکه فعال سازی واحدهای تولیدی مشکل دار در راس اولویت های مدیران ایلام قرار گیرد، گفت: مصوبات ستاد تسهیل بدون هیچ تفسیری باید اجرایی شوند.

به گزارش خبرنگار بازار، قاسم سلیمانی دشتکی ظهر دوشنبه در جلسه ستاد تسهیل در محل استانداری ایلام اظهار کرد: مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان لازم اجرا هستند و هیچ بهانه ای از مدیران استان پذیرفته نیست.

وی با اشاره تلاش مسئولان ارشد استان ایلام در سال جهش تولید برای فعال سازی واحدهای تولیدی تعطیل شده در استان، گفت: هر مصوبه ای که در ستاد تسهیل تصویب می شود بدون هیچ تفسیری باید اجرایی شود.

  سلیمانی دشتکی افزود: تمرد از اجرای مصوبات پیگرد قانونی دارد و حق شکایت برای واحدهای تولیدی خسارت دیده نیز محفوظ است.

وی در ادامه با اشاره به شرایط سخت کرونایی خواستار منع رفت و آمدها و گردهمایی های دستگاه های اجرایی شد و عنوان کرد: گاهی اوقات در این شرایط خطرناک کرونایی شاهد لشکرکشی یک دستگاه اجرایی با انبوه مدیران و کارکنان به شهرستان ها هستیم.

استاندار ایلام عنوان کرد: این کار خود به تشدید وضعیت کرونایی دامن می زند و همینجا برای چندمین بار اعلام می کنم که این برنامه ها ممنوع هستند و هیچ مدیری حق ندارند به هر بهانه‌ ای اسباب شیوع بیشتر کرونا در استان را فراهم سازد.

وی با اشاره به اجرای طرح محدودیت های کرونایی در استان نیز اظهار کرد: میزان رعایت صنوف و توجه مردم به دستورالعمل های ستاد ملی و استانی در روزهای نخست اجرای طرح  رضایت بخش بوده است.

کد خبر: ۵۵٬۹۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha