۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷
تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری به ۱۲۳ واحد تولیدی استان سمنان پرداخت شد
رئیس سازمان صمت استان سمنان:

تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری به ۱۲۳ واحد تولیدی استان سمنان پرداخت شد

سمنان- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان با بیان اینکه تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری به ۱۲۳ واحد تولیدی استان پرداخت شد، گفت: مجموع اعتبارات این تسهیلات ۵۸ میلیارد تومان برآورد می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، علی تشنه دل در نشست طرح های اشتغال زایی روستایی و واحد های تولیدی استان سمنان که صبح دوشنبه در سالن جلسات اداره کل صمت استان برگزار شد درباره پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایر در سطح استان توضیح داد:  پرونده ۱۴۷ طرح صنعتی و صنفی و تولیدی برای دریافت این تسهیلات به بانک های عامل استان ارسال شده است.

وی با بیان اینکه مجموع تسهیلات قابل پرداخت به این واحدهای تولیدی ۸۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است، افزود: از این میزان تسهیلات ۵۸ میلیارد تومان تا کنون پرداخت شده و روند پرداخت وام ها همچنان از سوی بانک ها ادامه دارد.

رئیس صمت استان سمنان با بیان اینکه ۵۸ میلیارد تومان تسهیلات بانکی که تاکنون پرداخت شده متعلق به ۱۲۳ طرح در ۱۲۳ واحد تولیدی روستایی و عشایری است، بیان کرد: لبنیات، تولید گوشت، دامپروری، صنایع دستی و قارچ و ... در زمره این طرح ها است.

تشنه دل  از ادامه روند اعطای تسهیلات تا پایان سال خبر داد و بیان کرد: تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری برای حمایت از مشاغل آسیب دیده در ایام شیوع ویروس کرونا  همچنین حمایت از تولید پرداخت می شود. 

کد خبر: ۵۵٬۹۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha