۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶
ظرفیت پذیرش سالانه مسافر فرودگاه گرگان ۳ برابر شد
مدیرکل فرودگاه‌های گلستان:

ظرفیت پذیرش سالانه مسافر فرودگاه گرگان ۳ برابر شد

گرگان- متانت، مدیرکل فرودگاه‌های گلستان از افزایش سه برابری ظرفیت پذیرش سالانه مسافر از فرودگاه شهدای گرگان خبر داد و گفت: ظرفیت پذیرش مسافر از ۷۰۰ هزار نفر در سال به دو میلیون و ۱۰۰ هزار نفر رسیده است.

علی متانت در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در حال حاضر از فرودگاه شهدای گرگان با همکاری پنج شرکت هواپیمایی به نه مقصد پرواز انجام می‌شود.

وی توضیح داد: پروازهای گرگان- کیش- گرگان که از سال گذشته لغو شده بود مجدد در روزهای سه شنبه و جمعه برقرار شده است و از گرگان به زابل، مشهد، تهران، بندرعباس، عسلویه و جزیره قشم به طور مرتب پرواز داریم.

مدیرکل فرودگاه‌های گلستان از افزایش سه برابری ظرفیت پذیرش سالانه مسافر از فرودگاه گرگان خبر داد و افزود: استقرار تجهیزات نوین در فرودگاه بین المللی شهدای گرگان و روند توسعه زیرساخت‌های کمک ناوبری و فرودگاهی، افزایش مسیرها و خطوط  پروازی از اولویت‌ها برای خدمات رسانی به مردم بوده است.

وی با این توضیح که هم‌اکنون حدود ۸۲ سورتی پرواز در هفته از فرودگاه گرگان انجام می‌شود، ادامه داد: ظرفیت پذیرش سالانه مسافر فرودگاه گرگان از ۷۰۰ هزار نفر به بیش از دو میلیون و ۱۰۰ هزار نفر رسیده است.

متانت یادآور شد: پس از شیوع کرونا در فروردین ماه تعداد پروازها و میزان مسافر از فرودگاه گرگان کاهش یافته بود اما هم‌اکنون شاهد افزایش ۴۱ درصدی پرواز و ۵۱ درصدی جابه‌جایی مسافر از این فرودگاه هستیم.

کد خبر: ۵۵٬۸۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha